آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری در زاهدان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: آزمون جامع دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری که به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاده بود، جمعه ۲۴ مرداد ماه با حضور ۱۷ شرکت کننده در زاهدان برگزار میشود.

مجتبی میرحسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار شبستان در زاهدان اظهار کرد: آزمون جامع  دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری که  به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاده بود، جمعه ۲۴ مردادماه امسال برگزار می‌شود.

وی گفت: این آزمون در دوره های مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی «راهنمایان ایرانگردی جهانگردی، و نیز سه دوره جدید مدیریت عمومی، تأسیسات گردشگری کارشناس ارزیاب طرح تطبیق و مدیر فنی طرح تطبیق برگزار می شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این آزمون دو بار در سال برگزار میشود، افزود: فراگیران دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری برای دریافت مدرک نهایی باید در آزمون جامع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  شرکت کنند.

وی گفت: آزمون جامع دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری مهم‌ترین محک و سنجش آموخته‌ها و مهارت‌های فراگیران در این دوره‌ها است که پس از موفقیت در این آزمون می توانند در صنعت گردشگری شاغل شده و کسب و کارهای متناسب با گواهینامه اخذ شده را ایجاد کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 959876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha