تداوم برپایی ایستگاه های صلواتی کانون «منتظران نور» در برنامه های مناسبتی

نیکجو گفت: ایستگاه های صلواتی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم در مناسبت های مختلف مذهبی برپا می شود.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، به فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم در مناسبت های مختلف مذهبی اشاره کرد و گفت: از جمله این فعالیت ها، راه اندازی ایستگاه های صلواتی در مناسبت های مختلف مذهبی از جمله سوگواری، ولادت ها و اعیاد بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: در این ایستگاه ها، برنامه های ویژه ای از جمله پذیرایی، پخش مولودی در مراسم های ولادت ائمه (ع)، پخش نوحه خوانی در آیین های سوگواری، برگزاری مسابقه همراه با جایزه و ... از فعالیت های این ایستگاه ها است.

 

وی با اشاره به اینکه در ایام دهه ولایت و امامت نیز ایستگاه پذیرایی و شادی به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» برپا شده بود، بیان کرد: در این ایستگاه که چند شب فعالیت داشت برنامه های مختلفی از جمله پذیرایی، مولودی خوانی و... انجام شد.

 

نیکجو ادامه داد: توزیع هزار و 450 بستنی و بسته های آبمیوه از دیگر فعالیت های این کانون در ایستگاه صلواتی دهه ولایت و امامت بود که میان مردم، عابران پیاده و سرنشینان خودروها تقسیم شد.

 

وی با اشاره به حضور گسترده اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در این ایستگاه صلواتی، عنوان کرد: بیش از 20 نفر از جوانان مسجدی در این ایستگاه فعالیت داشتند که در راستای آن جلوه ای زیبا از مشارکت در کارهای خیر و خداپسندانه به نمایش درآمد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم با اشاره به همکاری پایگاه مقامت بسیج «کربالا» در برپایی ایستگاه های صلواتی، گفت: همچنین رژه باصلابت اعضای کانون «منتظران نور»، در روز عید غدیر و در قالب کاروان شادی از جمله برنامه های انجام شده در این مناسبت بزرگ و معنوی بوده است.

 

کد خبر 960053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha