وحدت و همدلی و تاسی از فرهنگ ایثار بستر رشد و توسعه است

اوحدی با اشاره به اهمیت ترویح فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: تقویت وحدت و همدلی و تاسی از فرهنگ ایثار بستر رسیدن به عزت، رشد و توسعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سعید اوحدی» امروز(23 مرداد) در شورای اداری استان، اظهار داشت: خدمت به مردم و جامعه درسی از مکتب دین و از آموزه های قرآنی است.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خدمت به مردم را توفیقی بزرگ برای مسئولان دانست و افزود: مسئولان باید قدر دان این توفیق باشند و در راستای خدمت به مردم تلاش کنند.

 

وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز دستاود خون پاک شهیدان و ایثارگران و جانبازان است،  بیان کرد: جانبازان و شهدا با خدا معامله کردند، خانواده شهدا، آزادگان و ایثارگران همه هستی و زندگی خود را برای انقلاب و نظام عطا کرده اند.

 

اوحدی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: تقویت وحدت و همدلی و تاسی از فرهنگ ایثار بستر رسیدن به عزت، رشد و توسعه است.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه با مسائل مادی نمی‌توان خدمات و رشادت‌های شهدا، جانبازان و خانواده شهدا و… را جبران کرد، گفت: باید با روحیه جهادی به مردم و خانواده معظم شهدا خدمت شود.

 

وی با بیان اینکهطی دو ماه گذشته به هفت استان سفر کرده ایم و اعتقاد ما این است مشکلات جامعه ایثارگری و خانواده شهدا در مرکز حل نمی‌شود.

 

اوحدی با اشاره به اینکه عقب ماندگی ما در استیفای حق جامعه ایثارگری کم نیست، افزود: اگر امروز می‌خواهیم با عزت از مسیر عبور کنیم هیچ راهی غیر از مسیر ایثار و شهادت نیست.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار کرد: به جامعه ایثارگری کشور این قول را می‌دهیم که اصلاحیه ماده ۲۱ و تبدیل وضعیت شغلی آنها را امسال به پایان برسانیم.

 

وی ادامه داد: همچنین بر اساس برنامه ششم توسعه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد باید استخدام دولتی شوند.

 

اوحدی خاطرنشان کرد: در این راستا با جلساتی که با معاون رئیس جمهور داشته ایم مقرر شده که سهم ۲۵ درصد استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در آزمون استخدامی شهریور ماه دیده شود.

 

وی بیان کرد: بلافاصله بعد از این آزمون، آزمون اختصاصی جامعه ایثارگری را برای استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار و زمینه ایجاد اشتغال آنها را فراهم خواهیم کرد.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از برنامه های بنیاد شهید در حوزه مسکن خبرداد و گفت: طی سال جاری 30 هزار واحد مسکونی برای جامعه ایثارگری تامین می شود.

 

اوحدی اظهار کرد: با تفاهمی که وزیر راه داشته ایم زمینه تأمین ۲۰ هزار واحد مسکن با در نظر گرفتن سه هزار واحد در لرستان فراهم شده است

کد خبر 960077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha