تمامی خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی دزفول مجهز به دستگاه کارتخوان سیار می‌شوند 

داوودی گفت: ناوگان حمل و نقل مسافر و بار دزفول شامل تاکسی‌ها و وانت‌بارها توسط این صندوق  به دستگاه کارتخوان سیار تجهیز می‌شوند.

«لقمان داوودی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، از تجهیز خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی دزفول به دستگاه کارتخوان اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدام با توجه به ضرورت، نیاز فعلی جامعه و تحقق اهدافی چون حذف پول خرد و وجه نقد و همچنین جلوگیری از شیوع بیماری کرونا صورت می‌گیرد.

 

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید دزفول افزود: پایداری اشتغال و توانمندسازی ناوگان حمل و نقل موجود درون‌شهری با پرداخت تسهیلات بدون سود، افزایش تعامل جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل، افزایش رفاه شهروندان، تجمیع منابع خرد مردمی در صندوق و تلفیق آن با منابع دولتی جهت حمایت از اشتغال جوانان به‌ویژه مناطق محروم و کم‌برخوردار از دیگر اهداف اجرای این برنامه است. 

 

وی تصریح کرد: در اولین گام همزمان با عید خجسته غدیر خم تجهیز یک‌هزار و 187 تاکسی درون‌شهری دزفول به دستگاه کارت خوان سیار آغاز شده است.

 

داوودی یاد آور شد: اجرای این طرح با هماهنگی و تعامل مدیران ارشد سازمانی صندوق در کشور و استان و فرمانداری، شورای شهر، شهرداری و مدیریت سازمان حمل و نقل دزفول صورت گرفته است.

 

کد خبر 960170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha