۳۷۵ دانش آموز شرق هرمزگان تحت پوشش مؤسسه خیریه قرار گرفتند

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده میان آموزش و پرورش هرمزگان با مؤسسه خیریه «عترت بو تراب»، ۳۷۵ دانش آموز جاسک و سیریک تحت پوشش این مؤسسه خدمات آموزشی، تربیتی و رفاهی را دریافت می‌کنند.

«موسی دادی‌زاده» عصر امروز (جمعه 24 مرداد) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس اظهار کرد: در راستای توسعه عدالت اجتماعی و ارتقاء سطح کمی و کیفی تعلیم و تربیت دانش آموزان فقیر یتیم، تفاهم نامه‌ای فی ما بین آموزش و پرورش هرمزگان و مؤسسه خیریه ”عترت بو تراب” منعقد شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: این تفاهم‌نامه با هدف توسعه زمینه‌های مشارکت، یاری و همدلی و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت و منافع مادی و معنوی این مؤسسه در راستای ارتقاء بنیه علمی و تربیتی دانش آموزان تحت پوشش منعقد شده است.

 

دادی‌زاده تصریح کرد: در این تفاهم نامه تعداد 122 دانش آموز شهرستان سیریک و تعداد 253 دانش آموز شهرستان جاسک تحت پوشش خدمات آموزشی، تربیتی و رفاهی قرار می گیرند.

 

وی جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل را یکی از اهداف این تفاهم‌نامه دانست و تشریح کرد: مشارکت در تأمین مایحتاج فرزندان اعم از لوازم التحریر، سمعک، عینک و غیره، تشویق دانش آموزان تلاشگر و موفق در حوزه‌های مختلف آموزشی، قرآنی، مهارتی، فرهنگی، هنری، ورزشی و غیره، ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به دانش آموزان، ارائه کمک های مالی و رفاهی به صورت ماهانه، رسیدگی به مشکلات درمانی و پیگیری مسائل رفاهی و آموزشی تا مقاطع بالای دانشگاهی از مهمترین تعهدات این مؤسسه در قبال دانش آموزان تحت پوشش خود است./

پایان پیام

 

 

کد خبر 960284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha