استفاده از تجربیات بازنشستگان مسیر رشد و تعالی جامعه را هموارتر می‌کند

حجت الاسلام انصاری راد، بازنشستگان را سرمایه های ارزشمند جامعه و گنجینه های خرد دانست و گفت: استفاده از تجربیات آنان مسیر رشد و تعالی جامعه را هموارتر می‌کند.

حجت‌الاسلام « علی اکبر انصاری راد »، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس، به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، اظهار کرد: ٢٥ ذی‌الحجه مصادف با روز تکریم خانواده و بازنشستگان فرصت مغتنمی است که از فعالان دیروز عرصه کار، تلاش، فرهنگ و پژوهش و خردمندان امروز کشورمان تجلیل کنیم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در تعالیم دینی و میهنی ما، تکریم و حفظ حرمت سالمندان و پیشکسوتان همواره به‌عنوان یک ارزش مورد تأکید قرار گرفته است، افزود: دوران بازنشستگی آغاز یک تحول بزرگ در عمر هر فرد است و می توان با برنامه ریزی صحیح و نشاط آور، از این دوران به نحو مطلوب استفاده کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه خانواده، شاخصه اصلی یک اجتماع زنده و رو به توسعه است، از سلامت و پایداری کانون خانواده به عنوان اولین شرط داشتن جامعه‌ ای سالم و پویا یاد کرد.

 

حجت الاسلام انصاری راد با اشاره به جایگاه و اهمیت احترام به بازنشستگان گفت: بازنشستگی به‌عنوان فصلی دیگر از زندگی همه شاغلین همواره مورد توجه بوده و بازنشستگان نیز سرمایه های ارزشمند جامعه و گنجینه های خرد و تجربه هستند که استفاده از تجربه های آنان، مسیر رشد و تعالی جامعه را هموارتر می‌کند.

 

وی، روز خانواده و تکریم بازنشستگان را فرصت مغتنمی برای تجلیل و تکریم انسانهایی دانست که عمر خود را با دلسوزی و کسب تجربه های گوناگون در جهت خدمت به بندگان و تعالی و توسعه کشور صرف کردند و امروز بعنوان پشتوانه عظیم و دارایی مادی و معنوی جامعه محسوب می شوند.

 

 

 

 

کد خبر 960329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha