رفتار امروز جهان غرب در مواجه با جهان اسلام دارد، باید توسط رسانه ها برای مردم، تبیین شود

سردار بوعلی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی متعلق به ایران نیست، متعلق به جهان و تاریخ است، گفت: رفتار امروز جهان غرب در مواجه با جهان اسلام دارد، باید توسط رسانه ها برای مردم، تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (شنبه 25 مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رفتار امروز جهان غرب در مواجه با جهان اسلام دارد، باید توسط رسانه ها برای مردم، تبیین شود، گفت: یکی از نظریه پردازان غربی گفته بود که نهایت مبارزه با تروریست باید به مدرنیته شدن اسلام برسد، آنان بر همین رویه حرکت کردند.

جانشین سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه آنچه که در جهان اسلام رخ داد برای بد نام کردن اسلام بود و آنان از هیچ شقاوتی فروگذار نکردند، افزود: آنان جنایت ها را در مناطق سنی نشین انجام می دادند ولی شعار آنان این بود که می خواستند شیعه را از بین ببرند، پای آنان به این مناطق باز نشد و اگر پای آنان به این مناطق باز می شد چه فجایعی راه می انداختند.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی متعلق به ایران نیست، متعلق به جهان و تاریخ است، یادآور شد: این سردار بزرگ خدمت های عظیمی به اسلام و مسلمین کرد.

سردار بوعلی با تاکید بر اینکه در غرب نگاه خوبی به شرقی ها و اسلام ندارند، یادآور شد: اگر سواد بالا و فن بدرد بخور خودشان را داشته باشید به درد آنان می خورید و گرنه یک آدم درجه چندم هستید، این اسلام است که انسان ها را به دید انسانیت نگاه می کند، ایرانی ها زودتر و بهتر از بقیه، اسلام را پذیرفتند.

خاطر نشان می شود،‌ در پایان این مراسم از پوستر سومین دوره جشنواره رسانه ای «ابوذر» رونمایی شد.

کد خبر 960493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha