توزیع ۳۰ جهیزیه در بین زوج های نیازمند زنجانی

هادی نژاد از تهیه ۳۰ جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان توسط گروه های جهادی در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرموسسه معبر آسمانی زنجان در جمع خبرنگاران با تشریح اقدامات انجام شده در این موسسه از زمان شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: به همین منظور توسط گروه های جهادی بسته های غذایی در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

رحمان هادی نژاد یکی دیگر از اقدامات خیرخواهانه گروه های جهادی و خیرین استان زنجان را کمک به تهیه جهیزیه برای زوج های نیازمند عنوان کرد و گفت: به همین منظور  30 جهیزیه به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون تومان آماده سازی شده است.

 

وی هزینه اختصاص یافته برای هر جهیزیه را 30 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: هر کدام از جهیزیه شامل 14 قلم کالا بوده که 11 قلم از آنها کالای اساسی است.

 

مدیرموسسه معبر آسمانی زنجان خاطرنشان کرد: این جهیزیه ها شامل اقلامی چون یخچال، اجاق گاز، جارو برقی، فرش، سرویس‌های قابلمه و قاشق چنگال و همچنین ظروف چینی، تلویزیون و غیره است.

 

این مقام مسئول به توزیع جهیزیه های تهیه شده توسط گروه های جهادی اشاره کرد و گفت: این اقلام از مجموعه ورزشی شهید عطایی بارگیری شده و در سطح استان توزیع می‌شود.

 

هادی نژاد از شناسایی زوج های جوان نیازمند توسط گروه های جهادی خبر داد و گفت: این اقدامات در قالب طرح«احسان و جهیزیه» انجام می شود.

 

کد خبر 960566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha