اعضای کانون های مساجد پرچمدار مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد پرچمدار مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند.

مجید ایرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهید سردار حاج قاسم سلیمانی مسجد امام سجاد(ع ) شهر کرمانشاه طی سه ماه گذشته کار خود را آغاز کرده و در حال حاضر ۱۵۰ نفر عضو دارد  و به دنبال شیوع ویروس کرونا عمده فعالیت‌های خود را در فضای مجازی دنبال می‌کند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید سردار حاج قاسم سلیمانی افزود: در این میان برنامه هایی اجرا شده که از جمله آن برپایی ایستگاه صلواتی در روز عید سعید غدیر و نیز اطعام ۲۵۰ نفر از نیازمندان بوده است.

ایرانی با اشاره به فعالیت های فرهنگی صورت گرفته در فضای مجازی گفت: همچنین در فضای مجازی گروهی تحت عنوان "نیکنامی" تشکیل شده که داستان ها، مطالب و کتب در آن بارگذاری می شود و اعضا پس از مطالعه به سوالات جواب می دهند و با توجه  به امتیاز از هدایای ۳۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی بهره مند می شوند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید سردار حاج قاسم سلیمانی همچنین با اشاره به اینکه جوانان انقلابی در این کانون با پشتکار برای مقابله با جنگ نرم دشمن پای کار آمدند،‌ادامه داد: برنامه های مختلفی در فضای مجازی و به منظور رفع شبهات جوانان تدارک دیده شده است و آموزش هایی را نیز در این راستا به اعضای کانون ارائه می دهیم.

وی همچنین ادامه داد: با شیوع بیماری کرونا اعضای کانون های مساجد پای کار آمدند و اقداماتی در این راستا از جمله کمک مومنانه و مواسات انجام دادند.

ایرانی خاطر نشان کرد: دیروز جوانان این مرز و بوم در سنگر دفاع مقدس بودند و از آب و خاک کشورمان دفاع کردند و امروز ما نیر پرچمدار مبارزه با جنگ نرم دشمن هستیم.

وی تصریح کرد: درصدد برگزاری اردوی به مناطق عملیاتی مرصاد طی هفته جاری نیز هستیم.

 

کد خبر 960686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha