سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مازندران معارفه شد

سیدافشین موسوی چلک در مراسمی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مازندران معارفه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مازندران عصر امروز با حضور مسئولان، رؤسای مراکز و واحدها در دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های دانشگاه پیام نور در ارتباط تصویری در این جلسه دو ویژگی یک مسئول خوب را «کارآمدی و توانایی» و «شایستگی و لیاقت» دانست.

محمدرضا جمال‌زاده با اشاره به نقش و جایگاه دانشگاه از نگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، صلاح کشور و جامعه را در گرو دانشگاه‌ها دانست و دانشگاه را محل تولید علم و منشأ تحولات و توسعه یافتگی کشور برشمرد.

وی بر اهمیت ایجاد نشاط و شادابی علمی بین همکاران و اساتید و توسعه مشارکت و کار گروهی، خیرخواهی و دلسوزی و استفاده از ظرفیت های بیرونی دانشگاه تأکید کرد.

رئیس سابق دانشگاه پیام نور مازندران نیز گفت: کارکردن در استان مازندران کار سختی است چراکه زیرساخت‌های لازم در آن به موقع ایجاد نشده‌اند و با توجه به شرایط خاص اقتصادی، مدیریت اوضاع سخت است.

محمود شیخ الاسلامی از افتتاح پروژه  تنکابن در شهریورماه و پروژه مرکز ساری در دو یا سه ماه آینده خبر داد.

وی از آغاز کلاس‌های مجازی دانشگاه از 16 فروردین، منطقه‌ای شدن همه درس‌ها در ترم تابستان و آماده بودن 90 درصد برنامه ترم آینده به لحاظ منطقه‌ای از هم اکنون خبر داد.

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مازندران و سرپرست دبیرخانه منطقه دو دانشگاه پیام نور(گلستان، مازندران و گیلان) نیز از راه‌اندازی مدرسه کسب و کار برای مهارت آموزی دانشجویان در دانشگاه خبر داد.

سیدافشین موسوی چلک اظهار کرد: اقدامات خوبی تا کنون صورت گرفته و  دانشگاه پیام نور در آموزش مجازی با موفقیت روبرو شد.

پایان پیام/

کد خبر 960718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha