مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان از خبرگزاری شبستان بازدید کرد

سرهنگ پاسدار مهدوی فرد با حضور در دفتر استانی خبرگزاری شبستان از نزدیک در جریان فعالیت های این رسانه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سرهنگ پاسدار محمود مهدوی فرد با حضور در دفتر استانی خبرگزاری شبستان از نزدیک در جریان فعالیت های این رسانه قرار گرفت.

 

مدیرکل حفظ آثار و ارش های دفاع مقدس استان کرمان سخنان مبسوطی راجع به خبرنگاری به ویژه در حوزه دفاع مقدس، مسائل مرتبط با حوزه ایثار و شهادت، تشییع شهدای گمنام و فرآیند ساخت یادمان آنان و...بیان کرد.

 

وی از اهتمام خبرگزاری شبستان در انعکاس اخبار حوزه دفاع مقدس قدردانی و نسبت به فعالیت های انجام شده ابراز خرسندی و بر تعامل و همفکری بیش از پیش تأکید کرد.

 

سرهنگ مهدوی فرد با اشاره به هجمه هایی که علیه خبرنگار صداوسیما{آمنه سادات ذبیح پور} توسط بیگانگان انجام و تهمت های ناروا به این بانو زده شد؛ آن را در حقیقت حاکی از تأثیرگذاری بانوان در فضای رسانه ای دانست و خاطر نشان کرد: کار خبرنگاری، کار سختی است و امیدواریم بتوانید این باری را که برداشتید به سر منزل برسانید.

 

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه در مجموعه خبرگزاری شبستان بحث مذهب، فرهنگ و دین مطرح است؛ خدا را شکر که در این جامعه طوفانی فضای مجازی که در کشور و استان وجود دارد؛ هنوز خبرگزاری ها و خبرنگارانی هستند که دغدغه شهدا، دین و دفاع مقدس دارند و این باعث خوشحالی است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش هیا دفاع مقدس استان کرمان تصریح کرد: خبرنگاری یکی از کارهای سخت در کشور است؛ خبرنگاران کشور و استان نشان دادند که می توانند در این عرصه ها باشند و با قدرت خیلی جاها را دست بگیرند و نشان بدهند که حائز این مقام و موضوع هستند که یک خبرنگار مؤمنه و محجبه در سطح کشورمان وارد عرصه ها بشود و کار انجام بدهد.

 

طاهره بادامچی، مدیردفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان کرمان با ارائه گزارشی از اخبار حوزه دفاع مقدس اظهار داشت: درصد قابل توجهی از اخبار شبستان مربوط به این حوزه است.

 

وی با اشاره به اینکه جدای از وظیفه ذاتی و رسالت خبرگزاری شبستان که باید به انعکاس اخبار مرتبط با حوزه ایثار و شهادت و دفاع مقدس، بپردازد؛ آنچه باعث شده تا این اخبار به طور ویژه در خبرگزاری شبستان منعکس شود، علاقه مندی خبرنگاران این رسانه به معارف دفاع مقدس و شهدا است.

 

 

بادامچی افزود: اخبار شهدا و به طور خاص شهدای گمنام برکت کار رسانه ای ما است و بازخوردهای معنوی آن را بارها در زندگی شخصی و کاری تجربه کردیم.

 

مشرح سخنان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این دیدار متعاقباً منتشر می شود.

 

 

 

 

کد خبر 960835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha