آزادگان سرافراز سند روایی دوران دفاع مقدس هستند

سقاء گفت: آزادگان سرافراز سند روایی دوران دفاع مقدس هستند و کلام نافذ آنها باید برای نسل های آینده ثبت و ضبط شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی یک روز بزرگ برای ایثارگران دوران دفاع مقدس است و دل های ملت ایران نیز در این روز از بازگشت قهرمانان شاد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: آزادگان سرافراز سند روایی دوران دفاع مقدس هستند و کلام نافذ آنها باید برای نسل های آینده ثبت و ضبط شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: آزادگان در دوران دفاع مقدس با جان و دل در راه دفاع از میهن اسلامی گام برداشتند و در دوران اسارت نیز توانستند قهرمانی ملت ایران را به زورگویان نشان دهند.

 

سقاء تاکید کرد: آزادگان سرافراز برای فعالان کانون های مساجد که کارهای فرهنگی و هنری را با محوریت مساجد انجام می دهند یک الگوی ماندگار است و باید با الهام از ایستادگی و استقامت این مردان بزرگ  کارهای فرهنگی و هنری را به پیش برند.

 

وی اعلام داشت: فعالان کانون های مساجد طی هفته جاری در طرح ملی «سه شنبه های تکریم» از آزادگان سرافراز محله تقدیر و تجلیل خواهند کرد.

 

سقاء بیان کرد: دوران دفاع مقدس یک دوران طلایی برای ایثار، استقامت، فداکاری و شجاعت نوجوانان و جوانان این سرزمین بود که توانست دشمنان اسلام و انقلاب را به زانو درآورد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: امروز آزادگان شاهد هستند که صدام حسین متکبر و مستبد در جبهه ظلم به کشور یورش برد و آنها در جبهه حق توانستند این ظلم را نابود کنند.

کد خبر 960935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha