مساجد پایگاه تعالی معنویت و تربیت جامعه اسلامی است

عبدی در حاشیه آئین کلنگ زنی مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستای حکیم قشلاقی، گفت: مساجد پایگاه تعالی معنویت و تربیت جامعه اسلامی است و همت همگانی برای آبادانی مساجد بیش از پیش باید در محلات و مناطق روستایی دیده شود.

«الله شکر عبدی» در حاشیه آئین کلنگ زنی مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستای حکیم قشلاقی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مساجد پایگاه تعالی معنویت و تربیت جامعه اسلامی است و همت همگانی برای آبادانی مساجد بیش از پیش باید در محلات و مناطق روستایی دیده شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل تصریح کرد: مشارکت اهالی محله در احیای کارکردهای مساجد می تواند آن را به محلی برای حل معضلات و مشکلات محله و حتی خانواده ها مبدل سازد.

 

وی یادآور شد: آنچه از صدر اسلام از جایگاه بلند مساجد دیده شده است نشان می دهد که مساجد پایگاه مستحکمی برای حفظ و حراست از ارزش های اسلامی ملت ها است.

 

عبدی خاطر نشان کرد: طبق آیه 18 سوره توبه باید همت همگانی برای آبادی مساجد در کشور ایجاد شود تا عبودیت آخرت نیز نصیب روشن کنندگان چراغ مساجد باشد.

 

آیین کلنگ زنی مسجد حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) روستای حکیم قشلاقی اردبیل عصر دیروز (25 مردادماه) با حضور مسئولان استانی، مدیر عامل خیرین مسجدساز و مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل برگزار شد.

کد خبر 960958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha