دانش آموز فریدونشهری در رشته تفسیر قرآن دوم کشور شد

فاطمه سادات موسوی در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی دانش آموزی دوم کشور شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فریدونشهر، دانش آموز فریدونشهری در سی و هشتمین مسابقات قرآن دانش آموز کشور در رشته تفسیر  عنوان  دوم را کسب کرد.

«فاطمه سادات موسوی»، پیش از این توانسته بود با کسب مقام نخست تفسیر استان اصفهان در سال تحصیلی جاری به مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی کشور راه یابد.

مرحله کشوری آزمون سی و هشتم قرآن دانش آموزی به صورت آنلاین و در بستر فضای مجازی و در مرداد ماه برگزار شد و این دانش آموز فریدونشهری در آن خوش درخشید.

«زینب نهری» از تهران، «فاطمه سادات موسوی» از فریدونشهر اصفهان، «مریم السادات موسوی» از شهرستان های تهران، ساغر احمدی از آذربایجان غربی و «دنیا دورغیان» از خوزستان رتبه های اول تا پنجم رشته تفسیر را در میان دانش آموزان پایه  دهم کسب کردند.

این مسابقات در دو بخش دختران و پسران و در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی، حفظ ویژه ۵ جزء، حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن، مداحی و اذان (ویژه پسران)، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز در مرداد ماه سال ۱۳۹۹ به صورت آنلاین برگزار شد.

حدود 300 دانش آموز دختر و پسر در سه پایه دهم، یازدهم، دوازدهم در مرحله کشوری این مسابقات قرآنی که به دلیل شیوع بیماری کرونا مجازی و تصویری برگزار شد، شرکت داشتند.

/

 

کد خبر 961051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha