سهم گلستان برای وصول درآمدهای مالیاتی کشور تنها نیم درصد است

طبرسا گفت: سهم گلستان برای وصول درآمدهای مالیاتی کشور تنها نیم درصد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «داود طبرسا» شامگاه (دوشنبه 27 مرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال 22 درصد رشد برای  درآمدهای استان گلستان در نظر گرفته شده است و برنامه ریزی شده است که امسال گلستان 820 میلیارد تومان درآمد داشته باشد.

 

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان گلستان ادامه داد: سهم درآمد مالیاتی استان گلستان برای سال 99 نزدیک به 700 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

 

طبرسا خاطرنشان کرد: 163 هزار و 700 میلیارد تومان در کشور وصول درآمد از منابع مالیاتی پیش بینی شده است و سهم استان گلستان از این میزان تنها نیم درصد است

 

وی افزود: بالغ بر سه هزار میلیارد تومان در استان مصارف هزینه داریم و وصولی استان از درآمد در برابر این هزینه ها ناچیز است و از سهم منابع ملی استان استفاده می کند.

 

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان گلستان بیان کرد: درآمدهای مالیاتی در استان صرف مسائلی مثل راه سازی و آموزش و تجهیز مدارس، توسعه فرودگاه های استان و سهم مالیات بر ارزش افزوده از طریق وصول درآمد به شهرداری ها، مدارس و ورزش اختصاص می یابد.

 

طبرسا گفت: 100 درصد درآمد مالیاتی در سال گذشته بالغ بر 555 میلیارد  محقق شد و امیدواریم در سال جاری نیز با همکاری اداره کل امور مالیاتی استان این مهم رقم بخورد.

کد خبر 961586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha