اشتغالزایی برای بیش از ۷ هزار نفر با افتتاح پروژه های هفته دولت

کریمی به ۲۰ پروژه مهم هفته دولت در گلستان اشاره کرد و گفت: پروژه های هفته دولت در استان گلستان برای بیش از هفت هزار نفر اشتغال به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ابراهیم کریمی» عصر امروز (سه شنبه 28 مرداد) در جمع اصحاب رسانه استان گلستان با اشاره به مهمترین پروژه های عمرانی استان گلستان اظهار کرد: نیروگاه هوتن با 30 میلیارد تومان اعتبار در گنبدکاووس در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان ادامه داد: همچنین شروع عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح ورودی شرقی گرگان از دیگر پروژه های مهم هفته دولت است که با اعتبار 22 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

 

کریمی بیان کرد: تکمیل آب بندان «تیل آباد» با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 850 میلیون تومان و شروع عملیات احداث استخر ذخیره آب نهال کاری در آق امام با اعتبار 20 میلیارد تومان و تقویت پست 63 کیلووات شهید غفاری  در شهرستان آزادشهر از جمله پروژه هایی است که در هفته دولت برنامه ریزی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: اجرای مقاوم سازی مدرسه 18 کلاسه طالقانی در شهرستان گالیکش با اعتبار سه میلیارد تومان در هفته دولت به پایان می رسد و همچنین در شهرستان مراوه تپه مدرسه استثنایی فرهنگیان را با اعتبار سه میلیارد تومان به بهره برداری خواهیم رساند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان ابراز داشت: شروع عملیات استخراج چاه نفت و گاز در شهرستان گمیشان با اعتبار 246 میلیارد تومان، افتتاح مرکز پیشگیری از سرطان بندرترکمن با اعتبار دو میلیارد تومان و شروع عملیات احداث مرکز سلامت شبانه روزی در شهر گلیداغ مراوه تپه با اعتبار 6 میلیارد تومان از دیگر پروژه های هفته دولت به شمار می رود.

 

کریمی افزود: در شهرستان علی آبادکتول نیز کارخانه ریسندگی و نخ پنبه ای شرکت ماهوت شمال با اعتبار 289 میلیارد تومان در هفته دولت کلنگ زنی می شود و همچنین در شهرستان مینودشت کارخانه نوین ظرف صباح با اعتبار 82 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد. 

 

وی گفت: افتتاح مرغ مادر گوشتی امید گلستان با اعتبار 17 میلیارد تومان و کلنگ زنی فرآورده های گوشتی رمه در آزادشهر با اعتبار 20 میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در دستور کار قرار گرفت.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان متذکر شد: کارخانه آرد ذرت ستایش با اعتبار 50 میلیارد تومان در شهرستان کردکوی در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد و هنمچنین فاز دوم زنجیره تولید مرغ شرکت کاسپین طلایی چیکا با اعتبار 570 میلیارد تومان در گنبدکاووس افتتاح خواهد شد.

 

 

کد خبر 962000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha