استفاده از ظرفیت ۱۹۱ مبلغ بومی برای ایام محرم در فارس

حجت الاسلام موسوی گفت: در مجموع از ظرفیت ۱۹۱ نفر مبلغ استفاده می شود که این افراد در بقاع متبرکه با رعایت پروتکل های بهداشتی و یا فضای مجازی مجازی منبرهای تبلیغی را اجرا می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید عباس موسوی»، امروز (چهارشنبه 29 مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال به خاطر شیوع بیماری کرونا برنامه ها تغییر کرده است، گفت: بسیاری از شهرها هنوز به حالت قرمز هستند و ما هم شرعا خود را موظف می دانیم که رعایت نکات بهداشتی را داشته باشیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس با یادآوری این مطلب که رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) هم روی این موضوع تاکید فراوان داشتند، یادآور شد: عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) باید برگزار شود اما رعایت نکات بهداشتی الزامی است.

وی با اشاره به اینکه امسال به جای پخت، موارد به صورت بسته های معیشتی و سبد ارزاق توزیع می شود، تاکید کرد: بالغ 25 هزار بسته معیشتی بین مردم نیازمند توزیع می شود.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع)، استفاده خواهد شد، تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از مبلغین بومی در فضای مجازی را در نظر گرفتیم که در مجموع از ظرفیت 191 نفر مبلغ استفاده می شود که این افراد در بقاع متبرکه با رعایت پروتکل های بهداشتی و یا فضای مجازی منبرهای تبلیغی را اجرا می کنند.

وی با اشاره به اینکه 60 بقعه متبرکه در طرح بصیرت عاشورایی فعالیت دارند، اظهار کرد: راه اندازی 50 کانال در واتس آپ و اینستاگرام به نام امامزادگان برای پخش برنامه های زنده حرم های مطهر خواهد بود.

کد خبر 962147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha