وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان غربی سفر می‌کند

وزیر راه و شهرسازی امروز به آذربایجان‌غربی سفر می‌کند‌ تا ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی این استان، تعدادی از طرح‌های عمرانی حوزه راه و شهرسازی را افتتاح کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، وزیر راه و شهرسازی امروز به آذربایجان‌غربی سفر می‌کند‌ تا ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی این استان، تعدادی از طرح‌های عمرانی حوزه راه و شهرسازی را افتتاح کند. وزیر راه و شهرسازی در سفر دو روزه به این استان، علاوه بر افتتاح ٣٣ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور و ۵٨ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی از  شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای در شمال و جنوب استان بازدید می‌کند.

افتتاح ٣٣ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور و ۵٨ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به صورت نمادین در بزرگراه بین‌المللی ارومیه به سرو  و سالن مسافری پایانه مرزی سرو از جمله طرح‌های شاخص مجموعه راه وشهرسازی استان به شمار می‌رود. افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی راه وشهرسازی، روکش و لکه‌گیری آسفالت به طول ١۵٧ کیلومتر و  افتتاح دو دستگاه تونل در محور شاهین‌دژ به تکاب از دیگر پروژه‌های افتتاحی این سفر است.

هم‌چنين عملیات اجرایی طرح‌های تعریض و بهسازی ٢۴ کیلومتر از محور خوی - قطور- رازی، احداث مجتمع آشوریان ارومیه و بهسازی محور نالاس در شهرستان سردشت در سفر وزیر راه وشهرسازی به آذربایجان‌غربی آغاز می‌شود./

کد خبر 962255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha