افتتاح و کلنگ زنی ۱۷ طرح آموزشی در استان مرکزی

محمدی از افتتاح و کلنگ زنی ۱۷ طرح آموزشی در استان مرکزی همزمان با هفته دولت خبر داد.

«حسین محمدی» ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ شهیدان رجایی و باهنر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای دولت تدبیر و امید است.

 

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی با اشاره به خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف افزود: این خدمات باید به درستی برای افراد جامعه بازگو شود تا مردم بدانند که در طول این سال ها چه فعالیت های شایسته ای انجام شده است.

 

وی از افتتاح و کلنگ زنی ۱۷ طرح آموزشی استان همزمان با هفته دولت خبر داد و افزود: این طرح ها شامل ۱4 طرح افتتاح و 3 طرح کلنگ زنی در سطح شهرستان های اراک، خنداب، دلیجان، شازند، کمیجان، ساوه، محلات خمین و شهر مهاجران است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه این طرح ها شامل مقاوم سازی، تخریب و بازسازی، تکمیل نمازخانه و کتابخانه، احداث سالن ورزشی و کارگاه های هنرستانی است، ادامه داد: برای این طرح ها در مجموع ۱۹۲ هزار میلیون ریال از محل ردیف های استانی، ملی و سایر منابع هزینه شده است.

 

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی خاطر نشان کرد: اعتبارات هزینه شده برای این طرح ها شامل ۱۰۷ هزار میلیون ریال از محل ردیف های ملی،۴۱ هزار میلیون ریال منابع استانی و ۴۴ هزار میلیون از سایر منابع می باشد.

 

محمدی با بیان اینکه هفت طرح آموزشی شامل شش طرح بهره برداری و یک پروژه کلنگ زنی طی هفته دولت در سطح شهرستان اراک انجام می شود، خاطر نشان کرد: این طرح ها شامل مقاوم سازی مدرسه استثنایی ستایش، بهره برداری از مدرسه های  سه کلاسه روستای موت آباد، مدرسه دو  کلاسه روستای شهسواران، دبستان دو کلاسه خیر ساز خانم صادقی روستای شهرجرد، مدرسه چهار کلاسه روستای ویسمه و مدرسه شش کلاسه خیر ساز روستای عقیل آباد و کلنگ زنی احداث سالن ورزشی روستای ویسمه در سطح شهرستان اراک است.

 

وی ادامه داد: این مکان های آموزشی در مجموع در مساحت ۲ هزار و 658 متر مربع و با هزینه ای باِلغ بر ۵۴ هزار میلیون ریال شامل ۲۳ هزار میلیون ریال از ردیف های ملی و ۳۱ هزار میلیون ریال از محل سایر منابع( کمک خیرین ) ساخته شده است.

 

این مقام مسئول در ادامه ضمن تقدیر از حضور و مشارکت همیشگی خیرین در فعالیت های مدرسه سازی بیان کرد: ما همواره نیازمند یاری ومساعدت خیرین و نیکوکاران هستیم و امیدواریم که این عزیزان همواره با فعالیت خود حامی آینده سازان ایران اسلامی باشند.

کد خبر 962277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha