جدیت در پیگیری مشکلات و مطالبات، انتظار مردم لیکک از مسئولان

آیت الله حسینی گفت: با توجه به جامعیت و فراگیر بودن موضوع، مردم لیکک انتظار دارند که حاکمیت نسبت به مشکلات و مطالبات آنها تلاش و جدیت بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آخرین وضعیت واگذاری اراضی مسکونی در حریم شهر لیکک امروز (۲۹ مرداد ماه) با حضور استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، مدیرکل دادگستری و جمعی از مدیران استانی در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج بررسی شد.

 

آیت الله «سید نصیر حسینی» در این نشست، گفت: همه وظیفه داریم با پیگیری و اقدامات لازم در راستای خواسته به حق مردم و رفع مشکلات و خوشحال کردن آنها تلاش کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد که پیش از این سفری به شهر لیکک در خصوص پیگیری این مسئله داشت، اظهار کرد: با توجه به جامعیت و فراگیر بودن موضوع، مردم لیکک انتظار دارند که حاکمیت نسبت به مشکلات و مطالبات آنها تلاش و جدیت بیشتری داشته باشد.

 

وی از مردم لیکک و افرادی که در این زمینه متقاضی بوده و یا هستند تاکید کرد تا همکاری لازم را با دستگاه های اجرایی و متولیان امر داشته باشند.

 

«حسن نگین تاجی»، مدیرکل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد هم اراده لازم از سوی دستگاه های اجرایی و مردم را در خصوص رفع مشکلات و واگذاری اراضی در شهر لیکک ضروری دانست و گفت: چون موضوع فراگیر است، ضرورت دارد تا این مسئله به صورت کلی به آن پرداخته شود.

کد خبر 962422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha