نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی تشدید شود

عباسی گفت: با توجه به رویداد مهم عزاداری‌های ماه محرم و سفرهای پایان تابستان نظارت بر اجرای هرچه بهتر پروتکل‌های بهداشتی باید با جدیت بیشتر انجام گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اقبال عباسی» شامگاه (چهارشنبه ۲۹ مرداد) در ستاد استانی مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا که در سالن شهید مردانی استانداری برگزاری شد، اظهار داشت: ۲ موضوع مهم رعایت بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی اگر به درستی و مطابق استانداردها اجرا شود با چالش جدی مواجه نخواهیم شد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قوانین موثری در ستاد کرونا مصوب شده که اگر به نحو درست و کاملی اجرا شود، مدیریت و مهار ویروس کرونا به نحو مطلوبی امکانپذیر می‌شود.

 

عباسی با تاکید بر نظارت دقیق بر مراسم‌های عزاداری ماه محرم، تصریح کرد: این آیین‌ها باید در فضای باز و مطابق با پروتکل‌ها اجرا شود و مسئولان هیئت مذهبی نسبت به اعلام مکان عزاداری باید هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: به هر میزان در اجرای قانون جدی باشیم به همان اندازه می‌توانیم به سلامت و امنیت جامعه کمک کنیم از همین رو متولیان امر باید در این خصوص اهتمام ویژه ای به کار گیرند.

 

عباسی بابیان اینکه شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری نسبت به دیگر استان‌های کشور در وضعیت بهتری قرار دارد، تصریح کرد: با این وجود در مقایسه با وضعیت استان در ماه‌های گذشته وضعیت خوبی نداریم و این نشان می‌دهد باید جدیت بیشتری در قوانین و مقررات موجود به کار گیریم.

 

کد خبر 962559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha