​تهیه کیف و نوشت افزار ایرانی اسلامی برای دانش آموزان کم برخوردار گلستانی

حجت الاسلام ​سلیمانی فرد از تهیه کیف و نوشت افزار ایرانی اسلامی برای دانش آموزان کم برخوردار گلستانی از محل موقوفات و مشارکت خیران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» عصر امروز (پنجشنبه 30 مرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید قرار داریم به منظور حمایت از دانش آموزان از محل موقوفات و مشارکت خیران نسبت به تهیه 800 بسته کیف و نوشت ابزار ایرانی اسلامی تحت عنوان «مهر تحصیلی» اقدام شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: مقرر شد با توجه به الزامات و شیوه نامه های بهداشتی در شهرستان های با وضعیت سفید کرونا که نسبت به بازگشایی مدارس اقدام می شود این نوشت ابزارها ایرانی اسلامی بین دانش آموزان توزیع شود.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد خاطرنشان کرد:  این  800 بسته شامل 12 هزار و 300 قلم کالا با کیفیت  است که ارزش آن بیش از 200 میلیون تومان  برآورد می شود.

 

وی ابراز داشت: در راستای تحقق به منویات مقام معظم رهبری و ترویج مواسات و همدلی برای مناطق قرمز با هماهنگی دستگاه های فرهنگی، تشکل های مردم نهاد و بسیح نسبت به تهیه تبلت و گوشی های اندروید برای دانش آموز کم برخوردار اقدام می شود تا به دلیل کرونا این دانش آموز  به شبکه شاد دسترسی داشته باشند و دانش آموز بازمانده از تحصیل در گلستان نداشته باشیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان یادآور شد: همجنین در ایام محرم برنامه «ماه عاشقی» با حضور سخنرانان، مداحان و شاعران برجسته کشوری از شامگاه امروز ساعت 23 از طریق سیمای گلستان و فضای مجازی تدارک دیده شده است.

 

کد خبر 962811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha