هفته دولت امسال بیش از ۱۷۰ پروژه عمرانی در شهرستان رشت افتتاح می شود

فتح اللهی از افتتاح ۱۷۵ پروژه عمرانی و اقتصادی همزمان با هفته دولت در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح اللهی» امروز(شنبه، ۱ شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع گرامی‌داشت هفته دولت اظهارکرد: هفته دولت یادآور خاطرات ماندگار شهیدان رجایی و باهنر است. 
 
 

 

فرماندار رشت با بیان اینکه استکبار جهانی در اندیشه به زانو درآوردن نظام و انقلاب است گفت: دشمن تاکنون با وجود تمام فشارهای بین‌المللی و تهدیدات به‌خاطر اتحاد و هم دلی ملت ایران موفق نشده است.

 

فتح اللهی با تاکید بر اینکه نگاه زیربنایی و توسعه محورانه جزو اولویت‌هاست افزود: علی‌رغم محدودیت‌های اجرایی و اعتباری که وجود دارد توسعه همه بخش‌ها مدنظر بوده و از همه ظرفیت‌ها در این راستا بهره گرفته می‌شود.

 

فرماندار رشت بااشاره به اینکه پروژه پسماند سراوان رشت از سنگین‌ترین پروژه‌هایی است که دنبال می‌شود تصریح کرد: پسماند سراوان رشت در اولویت برنامه‌های شهرستان رشت قرار دارد و پیگیری و سرعت بخشی به روند اجرای پروژه‌های این منطقه از جمله اهدافی است که با جدیت پیگیری می‌شود.

 

فتح اللهی افزود: سرمایه‌گذاران واقعی که با ارزش افزوده و ایجاد درآمد پایدار فعالیت کنند از طرح‌هایشان حمایت می‌شود.

 

وی حضور در بخش‌ها و دیدار چهره به چهره مردمی را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار اعلام کرد و گفت: شهرستان رشت در حوزه گردشگری دارای ظرفیت‌های بالایی است و طرح‌های این حوزه نیز در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

 

فرماندار رشت به تاثیرگذاری مشارکت مردمی در انجام طرح‌ها اشاره و اذعان کرد: مشارکت‌های مردمی را افزایش دهید، اگر عموم مردم در فرهنگ‌سازی پسماند و دیگر طرح‌ها مشارکت نداشته باشند یقینا موفق نخواهیم بود.‌

 

فتح اللهی در ادامه از افتتاح ۱۷۵ پروژه عمرانی و اقتصادی همزمان با هفته دولت در شهرستان رشت خبر داد و گفت: برای این پروژه‌ها بالغ بر یک هزار و ۳۴۶میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 

فرماندار رشت تصریح کرد: با اجرای این پروژه‌ها یک هزار و ۳۵۷ نفر به‌صورت دائمی و یک هزار و ۱۱ نفر به‌صورت موقت جذب بازار کار می‌شوند.

 

وی اضافه کرد: از این مجموع پروژه‌ها، ۵۴ پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۴۶ میلیارد تومان مربوط به بخش خصوصی و ۱۲۱ پروژه با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد تومان مربوط به بخش دولتی است که در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

فرماندار رشت اظهارداشت: بخش فرهنگ و گردشگری، طرح هادی، آسفالت، بهسازی و ترمیم جاده‌های شهری و روستایی، صنعت و معدن، کشاورزی و ... از اهم پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت شهرستان رشت است.

کد خبر 963299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha