۲۴۴ پروژه نهبندان افتتاح و کلنگ زنی می شود

فرماندار نهبندان گفت: همزمان با هفته دولت ۸۷ پروژه خدماتی و عمرانی افتتاح و ۱۵۷ پروژه در این شهرستان کلنگ زنی می شود.

«مجید بیکی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۲۴۴ پروژه با اعتبار ۶۸۴ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال افتتاح می شود.

 


فرماندار نهبندان با بیان اینکه تعداد پروژه های قابل افتتاح شهرستان نهبندان ۸۷ پروژه عمرانی و خدماتی است، گفت: از این تعداد ۲۰ پروژه شهری و ۶۷ پروژه در روستاهای این شهرستان به بهره برداری می رسد.

 


بیکی بیان کرد: برای افتتاح این پروژه ها ۲۵۳ میلیارد و ۸۱۸ میلیون ریال اعتبار ملی و ۴۴ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال اعتبار استانی هزینه شده است.

 


وی تعداد پروژه های کلنگ زنی را ۱۵۷ پروژه عنوان کرد و گفت: مجموع اعتبار پیش بینی شده برای پروژه‌های کلنگ زنی بیش از ۳۵۰۰ میلیارد است.

 


فرماندار نهبندان گفت: همزمان با هفته دولت از پروژه گازرسانی به ۱۵ روستای شهرستان نهبندان با هزینه کرد ۱۸۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای بهره مندی ۵۸۹ خانوار به بهره برداری می رسد.

 


بیکی از افتتاح ۱۱۵ واحد مسکن محرومین در نهبندان خبر داد و افزود: برای بهره مندی ۱۱۵ خانوار ۵۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

 

وی عملیات آبخیزداری در حوزه شاهکوه (خاکریزی) را از دیگر طرح های قابل افتتاح شهرستان عنوان کرد و گفت: فاز اول پروژه آبرسانی به محلات عشایری خواجه منجیکوه برای بهره مندی ۱۰ خانوار به بهره برداری می رسد.

 

فرماندار نهبندان بیان کرد: دستگاه CT SCAN زیمنس و دستگاه سونوگرافی و پایگاه اورژانس ۱۱۵ مزار سیدعلی و بهره برداری از یک دستگاه آمبولانس همزمان با هفته دولت افتتاح می شود.

 

بیکی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت گازرسانی به چهار واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان نهبندان به بهره برداری می رسد، گفت: در این مدت عملیات گازرسانی به ۱۳۳ روستای شهرستان نهبندان برای بهره مندی چهار هزار و ۶۷ خانوار به عنوان یکی از بزرگترین پروژه ها آغاز می شود.

 


وی همچنین از افتتاح مرکز تصویربرداری بیمارستان نهبندان و افتتاح مدرسه چهار کلاسه خواجه منجیکوه با همکاری اداره كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان خراسان جنوبي در روستای خواجه منجیکوه خبر داد.

 

 

 

 

 

کد خبر 963417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha