دولتمردان باید در راستای خدمت صادقانه به ملت تلاش کنند

حجت الاسلام حسینی هفته دولت را فرصت بیان دستاوردهای دولت برای مردم دانست و افزود: دولتمردان باید در راستای خدمت صادقانه به ملت تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید علی حسینی» امروز(2 شهریور) در دیدار مسئولان شهرستان بروجرد که به مناسبت هفته دولت در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاورد خون پاک شهیدان است.

 

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه دستاورد های امروز کشور حاصل خون پاک شهیدان است، افزود: دولتمردان باید در راستای خدمت صادقانه به ملت تلاش کنند.

 

وی ادامه داد: ایران اسلامی به برکت انقلاب و خون شهدا امروز در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری و نظامی پیشرفت‌های بزرگی داشته است.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه تشکیل حکومت اسلامی در زمان ما یک فرصت طلایی بود ، گفت: باید از این فرصت طلایی برای خدمت رسانی به مردم به نحو احسن بهره گرفته شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مسئولان و دولتمردان باید به شکرانه نعمت انقلاب صادقانه به ملت خدمت کنند.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به اهمیت توجه دولتمردان به ساده زیستی،  بیان کرد: دولت مردان باید فرهنگ ساده زیستی و کار مضاعف و خدمت به مردم که فرهنگ شهید رجایی و باهنر است را نهادینه کنند.


حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: مسئولان باید تلاش کنند تا با رفع دغدغه های مردم، روحیه امید را در جامعه تقویت ومردم را به انقلاب اسلامی امیدوار کنند.

 

امام جمعه بروجرد ادامه داد: مسئولان باید از ظرفیت های بالای متخصصین و سرمایه داران برای توسعه شهرستان بروجرد بهره برد، باید شهرستان را از لحاظ علمی و آموزشی و فرهنگی و عمرانی توسعه داد.


حجت الاسلام حسینی در ادامه با اشاره به آغاز ماه محرم، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در این ایام باید مورد توجه مردم قرار گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین لازم است بازار و اصناف نسبت به فضا سازی محرم اقدام کنند و چهره شهر باید عزادار امام حسین(ع) نشان داده شود.


حجت الاسلام حسینی در ادامه با اشاره به اهمیت نظارت ویژه بر عزاداری های ماه محرم، بیان کرد: باید کاری کنیم که مردم به صداقت مسئولان اعتماد کنند.

کد خبر 963600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha