بهره برداری و کلنگ زنی ۱۵۶ طرح و پروژه هفته دولت در مینودشت

حسینی نیا گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۵۶ طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر ۱۴۸ میلیارد تومان در شهرستان مینودشت کلنگ زنی و یا به بهره برداری رسیده است.

«سید ابوالفضل حسینی نیا» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به مناسبت هفته دولت 156 طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 148 میلیارد تومان در شهرستان مینودشت کلنگ زنی و یا به بهره برداری رسیده است.

 

سرپرست فرمانداری مینودشت ادامه داد: در هفته دولت 93 طرح و پروژه عمرانی در شهرستان مینودشت در نظر گرفته شد که از این میزان 72 طرح افتتاح و 21 طرح نیز کلنگ زنی شد و اعتبارات سرمایه گذاری پروژه های عمرانی در شهرستان بالغ بر 52 میلیارد تومان است.

 

حسینی نیا خاطرنشان کرد: در حوزه طرح های اقتصادی و اشتغالزا نیز  63 طرح و پروژه در هفته دولت در نظر گرفته شده است که از این میزان امروز 61 طرح افتتاح شد و اعتبارات سرمایه گذاری در این بخش بالغ بر 95 میلیارد تومان برآورد می شود.

 

وی تأکید کرد: پروژه های هفته دولت در شهرستان مینودشت تقریبا سه برابر میزان پروژه های هفته دولت در سال گذشته بود که امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان کلنگ زنی و یا به بهره برداری رسید.

 

سرپرست فرمانداری مینودشت به مهمترین پروژه های هفته دولت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: امروز به مناسبت هفته دولت 51 مسکن روستایی و شهری در حوزه کمیته امداد با اعتبار چهار میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید و همچنین 18 مسکن مددجویان بهزیستی نیز در شهرستان افتتاح شد.

 

حسینی نیا بیان کرد: در حوزه زیرساختی و طرح هادی در سایت قلعه قافه که در سال گذشته با مشکلات رانش رو به رو بود نسبت به احداث جدول، زیرسازی و آسفالت با اعتباری نزدیک به دو میلیارد تومان اقدام شد.

 

وی تأکید کرد: احداث سازه های سنگی و ملاتی برای جلوگیری از سیلاب توسط اداره منابع طبیعی شهرستان و بهره برداری از طرح نوین «ظرف صباح» با اعتباری بالغ بر 82 نفر و اشتغالزایی 20 نفر از جمله مهمترین پروژه های هفته دولت در شهرستان مینودشت است.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان مینودشت تصریح کرد: با توجه به شرایط شهرستان در حوزه نوغانداری امروز مرکز تخصصی ابریشم بافی در چمنی بالا  با اشتغال 20 نفر به بهره برداری رسید.

 

حسینی نیا تاکید کرد: پروژه های هفته دولت در شهرستان مینودشت برای 231 نفر اشتغالزایی به همراه داشته است.

 

کد خبر 963775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha