تکیه عزاداری هنرمندان آبادان برپا می‌شود

معرفی از برپایی تکیه عزاداری هنرمندان آبادان خبر داد و گفت: به مناسبت ماه محرم تکیه هنرمندان آبادان در مقابل سینما مهر این شهرستان برپا و نمایش تعزیه‌خوانی حسینی (ع) هر شب در سالن ثامن‌الائمه آبادان اجرا می‌کنند.

«مسعود سهیم‌پور معرفی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزاداری سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش اظهار کرد: هنرمندان همواره نقش موثر و تاثیرگذاری در اعلام و راهبری آرمان‌های انقلاب اسلامی و ترویج آموزه‌های دینی داشته و دارند.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان افزود: در همین راستا و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در ایام سوگواری ماه محرم جاری نیز هنرمندان با حفظ پروتکل‌های بهداشتی که مدنظر همگان است برنامه‌های فرهنگی هنری خود را در سطح شهرستان به اجرا در خواهند آورد تا قطره‌ای از دین خود را نسبت به این حرکت عظیم ولایی انجام دهند.

 

وی به برنامه‌های فرهنگی هنری شهرستان آبادان اشاره کرد و اذعان داشت: هنرمندان عرصه نمایش این شهرستان، نمایش تعزیه‌خوانی حسینی (ع) را هر شب در محل سالن ثامن‌الائمه واقع در ابتدای خیابان یک احمد آباد اجرا می‌کنند.

 

معرفی اضافه کرد: در این برنامه نمایشی سعی شده رعایت و حفظ پروتکل‌های بهداشتی نیز به‌عنوان یک فرهنگ مورد توجه قرار گیرد تا جامعه از این موضوع با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس بهره‌مند شود.

 

وی با بیان اینکه برنامه بعدی اهالی فرهنگ و هنر شهرستان آبادان در ایام سوگواری و عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، برپایی تکیه هنرمندان در فضای باز روبروی سینما مهر است تاکید کرد: این برنامه نیز هر شب با حضور عموم مردم در این محل اجرا می‌شود.

 

کد خبر 963863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha