۴۵ طرح و پروژه در رضوانشهر به بهره برداری رسید

مظفری از افتتاح سه طرح اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۴۲ پروژه برق رسانی در شهرستان رضوانشهر در اولین روز از هفته دولت خبر داد.

«محمدمهدی مظفری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در رضوانشهر با اشاره به افتتاح سه طرح اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۴۲ پروژه برق رسانی اظهار داشت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 894 میلیون و 900 هزار تومان در شهرستان رضوانشهر به بهره برداری رسیدند.

 

فرماندار رضوانشهر طرح اشتغالزایی و مشاغل خانگی کمیته امداد را شامل طرح دامداری با اعتبار سه میلیارد و 800 میلیون ریال، یک طرح کشاورزی با اعتبار 700 میلیون ریال و طرح مشاغل خانگی با اعتبار 13 میلیارد و 650 میلیون ریال اعلام کرد.

 

وی افزود: امور توزیع برق شهرستان رضوانشهر نیز 42 پروژه احداث خط 20 کیلوولت با کابل خود نگه‌دار به طول 12 هزار و 167 متر، احداث خط فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگه‌دار به طول 27هزار و 773 متر، نصب 18 دستگاه ترانس با ظرفیت 2095 کیلوولت را افتتاح کرد.

 

در آیین افتتاح این پروژه ها فرماندار، معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گیلان در حوزه های کشاورزی، دامداری و تولیدی، فرمانده سپاه ناحیه، رییس اداره کمیته امداد و رییس شبکه برق رضوانشهر حضور داشتند.

کد خبر 963871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha