ساخت ۱۰۸ مسکن محرومان  به همت سپاه ناحیه ساری

صادقی گفت: ساخت ۱۰۸ مسکن محرومان و ۲۹ گلزار شهدا به همت سپاه ناحیه ساری در دست انجام است که در هفته دفاع مقدس و بسیج تحویل داده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، « روح الله صادقی» روز گذشته( 2 شهریور) در حاشیه آئین افتتاح همزمان 4 واحد مسکن محرومین توسط گروه جهادی شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی در روستاهای دروبی، امره و همت آباد ساری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سپاه ناحیه ساری پروژه های مختلف عمرانی را با هدف محرومیت زدایی در دست انجام دارد که ساخت مسکن محرومان یکی از این پروژه هاست.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ساری افزود: ساخت 108 مسکن محرومان با پیشرفت 92 درصد به همت سپاه ناحیه ساری در دست انجام است که بیش از 10 میلیارد تومان برای این مسکن محرومان هزینه شده است.

 

وی با اعلام اینکه ساماندهی گلزار شهدا از دیگر برنامه های در دست انجام است، خاطر نشان کرد: ساماندهی  29 گلزار شهدا با 500 میلیون تومان در ساری در دست اقدام است.

صادقی گفت: با همت دوستان جهادی و مساعدت کمیته امداد و بنیاد شهید، مسکن محرومان را در هفته دفاع مقدس تحویل و گلزار شهدا را هم تا هفته بسیج به اتمام رسیده و تحویل خانواده شهدا می شود.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ساری با اشاره به اجرای کمک مومنانه و طرح مواسات خاطر نشان کرد: در مرحله اول نهضت کمک مومنانه در ساری20 هزار سبد کالا در بین نیازمندان توزیع شد و تلاش داریم تا در مرحله دوم نهضت مومنانه در ششم محرم با نگاه توزیع لوازم التحریر در بین دانش آموزان، این مرحله را اجرایی کنیم.

صادقی گفت: در مرحله سوم نهضت کمک مومنانه هم در پایان صفر 114 سری جهیزیه در بین زوجین نیازمند توزیع می شود.

کد خبر 963933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha