تمدید مهلت ثبت‌نام وام کرونا/ افزون بر ۵ میلیارد تسهیلات به اهالی فرهنگ و هنر گیلان پرداخت شد

فاضلی با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام وام کرونا تا پایان شهریور گفت: تاکنون افزون بر پنج میلیارد ریال تسهیلات به اصحاب فرهنگ و هنر گیلان پرداخت شده است.

«فیروز فاضلی» با اشاره به پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: مهلت ثبت‌نام جهت دریافت تسهیلات کرونا برای صاحبان کسب و کارها در رسته‌های مشمول تسهیلات تمدید شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهارداشت: واحدهای رسمی دارای کارکنان بیمه تا ۱۵ شهریور و شاغلان و فعالان فرهنگی و هنری فاقد کد بیمه کارگاهی(غیررسمی) تا پایان شهریور مهلت دارند در این سامانه به نشانی https://kara.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

                                  

وی با دعوت از همه مشمولان حوزه فرهنگ و هنر گیلان برای ثبت‌نام در این سامانه و تکمیل اطلاعات، اعلام کرد: تا امروز  ۹۲۷واحد کارگاهی حوزه فرهنگ و هنر استان در سامانه کارا ثبت‌نام کرده‌اند.

 

فاضلی افزود: از این تعداد، ۴۰۸ پرونده خویش‌فرما، ۱۳۶ پرونده رسمی و ۳۸۳ پرونده غیررسمی بوده است.

 

وی تسهیلات درخواستی اصحاب فرهنگ و هنر استان در این سامانه را ۱۹ میلیارد و ۶۰۲ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون پنج میلیارد و ۸۱ میلیون ریال به متقاضیان تسهیلات پرداخت شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه این تسهیلات به جهت جبران خسارت‌های وارده به کسب و کارهای این بخش ناشی از محدودیت‏‌ها و بیکاری‏‌های تحمیلی مستمر از کرونا است از متقاضیان خواست تا هرچه زودتر نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند.

 

 

 

کد خبر 964051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha