رشد ۲۱۹ درصدی شاخص بهره مندی از گاز روستایی در استان زنجان

احمدلو از رشد ۲۱۹ درصدی شاخص بهره مندی از گاز روستایی در استان زنجان در دولت تدبیر و امید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: از ۹۱۱ روستای استان؛ ۵۹۹ روستا به شبکه گاز کشور متصل است.

 

موسی احمدلو با یادآوری اینکه در ابتدای دولت یازدهم ۱۸۸ روستای استان از گاز طبیعی بهره مند بودند، گفت: با شروع کار دولت به ۴۱۱ روستا گازرسانی شد و امروز شاهد رشد ۲۱۹ درصدی شاخص بهره مندی از گاز روستایی در استان زنجان هستیم.

 

وی با یادآوری اینکه  در حال حاضر گازرسانی به ۴۷ روستا با ۴ هزار و ۲۰۵ خانوار در دست اقدام است، گفت: گازرسانی به ۸۶ روستا با ۳ هزار و ۷۸۱ روستا در دست طراحی است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: در حال حاضر ۹۴ هزار و ۵۵ خانوار روستایی با ۴/۸۸ درصد بهره مندی از نعمت گاز طبیعی استفاده می کنند.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه ضریب نفوذ گازشهری و روستایی در استان زنجان تا پایان امسال به ۹۷.۳۰ درصد می رسد، تصریح کرد: پیش بینی می شود این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ به ۳۰/۹۸ درصد برسد.

 

احمدلو با اشاره به نصب ۳۱ هزار و ۸۰۵ انشعاب روستایی تا سال ۹۱ در استان زنجان گفت: در حال حاضر این شاخص به ۸۴ هزار و ۱۵۲ انشعاب افزایش یافته که رشد ۱۶۵ درصدی را نشان می دهد.

کد خبر 964070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha