یکی از ویژگی‌ های دولت در جمهوری اسلامی مردم ‌محور بودن آن است

جعفری با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید گزارش عملکرد خود را مدون کنند و در اختیار روابط عمومی ‌ها قرار دهند تا مردم از آنها مطلع شوند، گفت:یکی از ویژگی‌ های دولت در جمهوری اسلامی مردم ‌محور بودن آن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن جعفری» امروز( ۳ شهریور) در جلسه شورای اداری استان از ویژگی خاص محرم امسال در تقارن میان عزاداری و شیوع ویروس کرونا گفت و ادامه داد: حفظ سلامت عزاداران بر ما واجب است و به همین دلیل ستاد ملی کرونا پروتکل‌ برگزاری مراسم عزاداری را برای این منظور ابلاغ کرده است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی مسئول رعایت پروتکل‌های بهداشتی ایام سوگواری را سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه گزارش‌های واصله نشان می‌دهد تاکنون پروتکل‌ها در مراسم عزاداری به خوبی رعایت شده است.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، دولت آن‌ها را اخلاق‌مدار و مردمی خواند و یادآور شد: یکی از ویژگی‌ های دولت در جمهوری اسلامی مردم ‌محور بودن آن است.

 

جعفری به دستورالعمل نهاد ریاست جمهوری برای مدیران اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید گزارش عملکرد خود را مدون کنند و در اختیار روابط عمومی‌ها قرار دهند تا مردم از آن‌ها مطلع شوند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی همچنین به بیانات رهبر معظم انقلاب خطاب به دولت اشاره و تأکید کرد: باید تا پایان دولت خدمات دستگاه‌های اجرایی افزایش پیدا کند و در سال جهش تولید جهش خدمت را نیز شاهد باشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های استانی باید از نخبگان و پروژه‌های اجرایی حمایت کنند، اهظارکرد: باید همکاری با ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس و احداث خانه‌های مدرن در شهرستان‌ها و همچنین ارائه گزارش ماهیانه خدمات مدیران توسط دستگاه‌ها تا پایان دولت انجام گیرد.

کد خبر 964173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha