اهدای ۴۰۰سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی مازندرانی

معافی بابیان اینکه در شش‌ماهه نخست امسال ۴۰۰سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی مازندران اهدا شد، گفت: تمام این جهیزی‌های اهدایی با شعار خانه می‌سازیم خانواده هم می‌سازیم تهیه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «میثم معافی» امروز(3شهریور) در گفتگو با خبرنگاران با محوریت بازگشایی مدارس و تأمین هوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند و تشریح برنامه‌های فرهنگی امداد در محرم حسینی بیان کرد: در حال حاضر ۸ هزار و 100 دانش‌آموز و هزار و ۶۰۰ دانشجوی مددجو در استان داریم که پشتیبانی‌ها در دو بخش تحصیلی و فرهنگی صورت می‌گیرد.

 

معاون فرهنگی کمیته امداد استان مازندران افزود: در کمیته امداد امام خمینی مازندران، ۴۰۰ پایه کنکور تحت حمایت کمیته امداد داریم که طی قراردادی که با ۴ موسسه مجازی کنکوری به‌صورت رایگان بسته شد، پشتیبانی صورت می‌گیرد.

 

معافی ابراز کرد: تشکیل مراکز پشتیبانی فضای مجازی با ۸ کارگروه خوب در رشته‌های مختلف راداریم که پشتیبانی روانی و آموزشی بالغ‌بر ۳۰۰ ساعت آموزش صورت گرفت، همچنین از ظرفیت اساتید نخبگان مددجوی امداد بهره‌گیری می‌شود.

 

وی گفت: در حوزه انتشار فرهنگ نیکوکاری ۸ هزار گروه جهادی در حال فعالیت هستند، در راستای محرومیت‌زدایی برخی از مساجد تبدیل به پایگاه‌های نیکوکاری شدند.

 

معافی خاطرنشان کرد: در بحث شبکه شاد در حال مذاکره هستیم تبلت‌ها را به شکل امانی در اختیار والدین دانش‌آموزان قرار بدهیم، تعدادشان مشخص نیست چراکه باید سهم استان از ۵۰ هزار تبلت کشور مشخص شود، در مرحله بعد هم تبلت را به خانواده‌های پرجمعیت دانش‌آموزان تحویل خواهیم داد.

 

وی اعلام کرد: با شعار خانه می‌سازیم خانواده هم می‌سازیم، در شش‌ماهه نخست امسال ۴۰۰ جهیزیه تقدیم نوعروسان شد.

 

معافی خاطرنشان شد: با مشارکت با اتحادیه و انجمن‌ها و بسیج دانش‌آموزی به‌منظور کادر یابی و کادر سازی در گام دوم انقلاب به تربیت معنوی و مکتبی دانش‌آموزان توجه خواهیم کرد.

 

وی تأکید کرد: در ایام محرم استفاده از ظرفیت مداحان اهل‌بیت(علیهم‌السلام)، برگزاری مسابقه برای مددجویان از حسین بخوان و بگو، ایجاد حسینیه خانگی  و زمینه‌سازی برای پیوستن مددجویان به پویش «هر خانه یک حسینیه» را در دستور کارداریم.

کد خبر 964280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha