فعالیت مدارس قم از ۱۵ شهریور آغاز می شود

شیخ الاسلام با بیان اینکه تاکنون ثبت نام ۹۶ درصد از دانش آموزان انجام شده است گفت: فعالیت مدارس قم از ۱۵ شهریور آغاز می شود.

«حمیدرضا شیخ الاسلام» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، به شرایط خاص سال تحصیلی جدید به دلیل شیوع ویروس کرونا  اشاره کرد و از آمادگی کامل آموزش و پرورش استان برای بازگشایی مدارس در سه وضعیت قرمز، زرد و سفید خبر داد.

 

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم، با بیان اینکه فعالیت مدارس از نیمه شهریور آغاز می شود افزود: تاکنون ثبت نام ۹۶ درصد از دانش آموزان در مقاطع مختلف انجام شده است.

 

وی باتاکید بر ثبت نام مابقی دانش آموزان تا پایان هفته جاری گفت: در صورت تاخیر والدین برای ثبت نام و بسته شدن سامانه ثنا تهیه کتب درسی غیرممکن خواهد شد.

 

شیخ الاسلام به حضور ۲۷۳ هزار دانش آموز در قم اشاره کرد و افزود: والدین نباید نگران باشند چراکه حفظ سلامت دانش آموزان خط قرمز ماست.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم همچنین به نحوه توزیع کتب درسی اشاره کرد و ادامه داد: دانش آموزانی که مراحل ثبت نامشان به پایان رسیده هیچ مشکلی برای تحویل کتاب ندارند و می توانند طی چند روز آینده برای دریافت کتاب به مدرسه مراجعه کنند.

کد خبر 964338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha