اشتغالزایی در شرایط جنگ اقتصادی امر به معروف است

فرماندار دلگان گفت: تشویق به تولید و اشتغالزایی در شرایط جنگ سخت اقتصادی کنونی، مصداق عینی امر به معروف است .

مجتبی شجاعی امروز در گفت و گو با خبرنگار شبستان در زاهدان اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم همایش بانوان عاشورایی در این شهرستان برگزار و در این همایش بر احیای امر به معروف و نهی از منکر بیش از پیش تاکید شد.

وی همچنین از نشست مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر و مسئولان به مناسبت هفته دولت با‌ حضور رئیس بسیج فرودگاه‌های کشور و روحانی اعزامی از مشهد مقدس در شهرستان دلگان خبر داد و گفت:  امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیاز به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دارد.

فرماندار دلگان ادامه داد: مردم باید در این شرایط زمانی که کشور دچار بیماری کرونا شده است با رعایت اصول بهداشتی به همدیگر کمک کنند که این خود نیز نوعی امر به معروف است.

شجاعی با اشاره به اینکه در مراسمات عزدارای باید بیشتر به شعور حسینی توجه کنیم گفت: حضور در مراسمات مذهبی باید حتما با ماسک و رعایت فاصله اجتماعی باشد و اگر کسی این موارد را رعایت نکرد باید حتما یاد آوری کنیم.

وی گفت: امر به معروف و نهی از منکر در این شرایط خاص کشور بیش از پیش می تواند کمک کننده باشد تا بتوانیم از این شرایط بحرانی مقابله و مبارزه با ویروس کرونا عبور کنیم.

 

 

کد خبر 964501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha