افتتاح ۴۷ طرح با سرمایه‌گذاری ۲۳ هزار میلیارد تومانی از ابتدای پویش ملی "تولید، تداوم امید"/ تکمیل و بهره برداری۶۳ طرح بازرگانی، صنعتی و معدنی تا هفته

از ۲۲ خردادماه امسال پویش ملی "تولید، تداوم امید" آغاز و تاکنون تعداد ۴۷ طرح با سرمایه‌گذاری ۲۳ هزار میلیارد تومان و اشتغال‌زایی حدود ۷۵۰۰ نفر توسط مقامات ملی و استانی افتتاح شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در سال 1399 که به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است، 200 طرح نیمه‌تمام که اثربخشی بالایی در حوزه صنعت، معدن و تجارت دارند، با حدود 140 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و پیش‌بینی اشتغال 40 هزارنفر در قالب پویش ملی "تولید، تداوم امید" توسط مقامات ملی و استانی به صورت هفتگی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

از این طرح‌های مهم، تا پایان هفته دهم پویش، تعداد 63 طرح بازرگانی، صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری بیش از 54 هزار میلیارد تومان و اشتغال حدود 13 هزار نفر در 22 استان تکمیل شده است.

افتتاح همزمان ۳ طرح صنعتی و معدنی با دستور رئیس جمهور در هفته دهم پویش ملی "تولید، تداوم امید"

امروز و در هفته دهم پویش ملی "تولید، تداوم امید" و همزمان با هفته دولت، 3 طرح بزرگ صنعتی و معدنی با دستور ویدئو کنفرانسی دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان به بهره‌برداری می‌رسد.

این سه طرح در زمینه تولید آهن اسفنجی، کامیون کشنده و شمش طلا با سرمایه‌گذاری بالغ بر 2 هزار 695 میلیاردتومان برای 950 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد می‌کنند./

کد خبر 964542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha