المان سه تن از شهدای گمنام غواص با ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در محمودآباد احداث می شود

سردار ملکی با بیان اینکه المان سه تن از شهدای گمنام غواص با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان که توسط «علیجان کاویان» خیّر مازندرانی پرداخت می‌شود احداث خواهد شد، گفت: زمین این مکان مقدس نیز توسط پدر شهید «یداللهی» اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «عبدالله ملکی» امروز(5شهریور) در آئین کلنگ‌زنی احداث المان سه تن از شهدای خوشنام غواص محمودآباد واقع در کمربندی غربی این شهرستان، با بیان اینکه پیکر پاک و مطهر این سه شهید گمنام تفحص شده از عملیات کربلا ۴ در بیست و دوم مرداد ماه ۹۴ در محمودآباد خاکسپاری شده است، گفت: پیکر پاک شهدا در هر جایی که آرام بگیرد، فضای جامعه را پر از معنویت و صفا می‌کند.

 

مدیر کل حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران با بیان اینکه این المان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان که توسط «علیجان کاویان» خیّر مازندرانی پرداخت می‌شود احداث خواهد شد، یادآورشد:  همچنین زمین این مکان مقدس توسط پدر شهید «یداللهی» از شهدای شهرستان محمودآباد اهدا شده است.

 

وی گفت: با خاکسپاری این سه شهید در این مکان؛ اینجا به مرکز ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت تبدیل شده است.

 

سردار ملکی با اشاره به حمایت‌های خوب فرماندهی سپاه مقاومت ناحیه محمودآباد و پای کار آمدن دیگر مسئولین در احداث یادمان شهدای گمنام این شهرستان اظهار امیدواری کرد: با حضور چشمگیر مردم مازندران و محمودآباد این مکان به مرکز فرهنگی دفاع مقدس تبدیل شود.

 

کد خبر 964999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha