هدایت نذورات مردمی به سمت درمان نیازمندان و ‌آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

حسین پور گفت: نذورات جمع آوری شده از مردم در دهه اول محرم در زمینه تامین دارو و درمان، تهیه سبد غذایی، آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و هزینه های متفرقه صرف می شود.

«علیرضا حسین پور» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: امسال با وجود شیوع بیماری کرونا و با هدف رعایت اصول بهداشتی و ...حرکت هیأت، برگزاری مراسم روضه و پخت غذا را تحت هیچ شرایطی نداریم. 

 

به گفته مدیرعامل موسسه خیریه هیأت حسینی بیرجند نذورات جمع آوری شده در زمینه تامین دارو و درمان، تهیه سبد غذایی، آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و هزینه های متفرقه صرف می شود.

 

وی از اقدامات انجام شده در این هیأت از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 20 مرداد ماه امسال به توزیع هزار و 500 سبد غذایی و 311 بسته گوشت یک کیلوگرمی بین نیازمندان، پخت و توزیع چهار هزار و 395 پرس غذای گرم برای پرسنل، کادر درمان، بیماران و... همه بیمارستان های سطح شهر، توزیع 2 هزار و 504 پرس غذا در محلات مختلف بیرجند و... اشاره کرد.

 

حسین پور بخشودگی اجاره بهای 20 دربند مغازه در ایام کرونا به ارزش 20 میلیون تومان و توزیع 324 کارت هدیه یکصد هزار تومانی به نیازمندان را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

 

وی جمع کل هزینه های انجام شده از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 20 مرداد ماه امسال توسط هیأت حسینی بیرجند را 429 میلیون و 630 هزار تومان اعلام کرد و یادآور شد: از ابتدای محرم امسال نیز بیش از 60 میلیون و 585 هزار تومان به عنوان نذورات جمع آوری شده که این روند ادامه دارد.

 

مدیرعامل موسسه خیریه هیأت حسینی بیرجند تاکید کرد: بر اساس نیت و نذر افراد نذورات جمع آوری شده صرف درمان و تامین دارو، سبد غذایی، آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و ... می شود. 

 

حسین پور با اشاره به جمع آوری 160 میلیون تومان نذورات مردمی در محرم سال گذشته خاطرنشان کرد: مابقی هزینه کردها از محل درآمد حسینیه و هیأت حسینی فراهم و در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

کد خبر 965035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha