بهره برداری از ایستگاه پمپاژ تقویت فشار ۱۵ روستای بخش مرکزی لنگرود

زاهدی گفت: ایستگاه پمپاژ تقویت با هدف تقویت دبی و فشار آب ۱۵ روستای بخش مرکزی شهرستان لنگرود و شهر چمخاله در چهارمین روز از هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، «قاسم زاهدی» در آیین بهره برداری از ایستگاه پمپاژ تقویت فشار روستاهای بخش مرکزی که در چهارمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهرستان برگزار شد، گفت:  عملیات اجرایی این پروژه شامل لوله گذاری لوله پلی ایتلن، احداث و تجهیز یک باب ایستگاه پمپاژ ، نصب سه عدد فلومتر التراسونیک و راه اندازی سیستم تله متری است.


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان لنگرود با اشاره به اجرای دو پروژه در روستای جلگه، افزود: ایستگاه پمپاژ شلمان با لوله گذاری ۴۰۰ متر با دو پمپ و سیستم تله متری و افزایش ظرفیت از ۱۵ به ۵۰ لیتر بر ثانیه  و فاز دوم در شهر لنگرود با یک و نیم کیلومتر لوله گذاری با اعتبارات سال جاری عملیاتی می شود.

 

زاهدی با اشاره به اینکه ایستگاه پمپاژ تقویت با هدف تقویت دبی و فشار آب ۱۵ روستای بخش مرکزی شهرستان لنگرود و شهر چمخاله است، خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده این‌پروژه ۴۰۰۰میلیون ریال از تبصره ۳ روستایی و هفده هزار و ۱۵۰ نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

 

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان لنگرود اعلام کرد: لنگرود اولین شهری است که مجوز اعتبار تبصره ۳ روستایی را دریافت کرد.

 

 

کد خبر 965240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha