برگزاری مسابقه نقاشی «هنرمندان عاشورایی» در کانون «امام صادق (ع)»

صادقی از برگزاری مسابقه نقاشی «هنرمندان عاشورایی» همزمان با دهه اول ماه محرم در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم خبر داد.

«محمدجواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در ایام محرم، گفت: ازجمله برنامه های این کانون، برگزاری مسابقه های مختلف فرهنگی و هنری است که ویژه بچه های مسجد در دهه اول محرم به اجرا در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی «هنرمندان عاشورایی» ویژه کودکان و فرزندان اعضای این کانون، افزود: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه باید تصویر نقاشی خود را  با گوشی تلفن همراه به شماره های اعلام شده ارسال کنند.

 

وی با اشاره به اینکه شرکت در این مسابقه محدودیت سنی دارد، عنوان کرد: حداکثر سن شرکت کنندگان در مسابقه نقاشی «هنرمندان عاشورایی» ۱۲ سال تعیین شده است.

 

صادقی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه را تا روز جمعه هفتم شهریور دانست و گفت: به نقاشی های برگزیده از سوی این کانون فرهنگی و هنری جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

وی اضافه کرد: به مجموعه نقاشی های ارسالی در پایان دهه اول محرم و در قالب کلیپ در فضای مجازی نمایش داده می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» همچنین به دیگر برنامه های این کانون در ایام ماه محرم اشاره کرد و گفت: مسابقه مقاله نویسی، مسابقه عکاسی و مسابقه شعر که همگی با موضوع ماه محرم تدوین و برنامه ریزی شده، از جمله برنامه های فرهنگی و هنری این کانون بوده که در دهه اول محرم امسال به همت بچه های مسجد به اجرا در آمده است.

 

وی با اشاره به اینکه از روز پنجم محرم تا روز تاسوعا  قرعه کشی روزانه از اعضاء کانال و اهدا ۲ عدد کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی انجام می شود، خاطرنشان کرد: قرعه کشی ویژه در روز عاشورا با اهداء سه کارت هدیه یکصد هزار تومانی به اعضای کانال کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» انجام می شود.

 

صادقی به برنامه های سوگواری ایام شهادت امام حسین (ع) در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم عزاداری امسال و با رعایت کامل قوانین بهداشتی در فضای باز مدرسه جنب این کانون فرهنگی و هنری انجام می شود.

 

کد خبر 965415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha