حمایت دستگاه قضایی از تولید در استان زنجان

حجت الاسلام صادقی نیارکی با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی و استانداری در سال جهش تولید گفت: اقدامات موثری برای حمایت از تولید در استان زنجان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با استاندار زنجان که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران با وفای ایشان و تبریک هفته دولت اظهار کرد: با همکاری و تعامل بسیار خوب بین دستگاه قضایی و استانداری توفیقات خوبی در پیگیری و حل مشکلات مردم استان بدست آمده است.

 

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت و عرض خدا قوت به خدمتگزاران و دولت مردان افزود: در شرایط سخت کشور در مواجه با ویروس کرونا که مشکلات زیادی را در حوزه های مختلف بوجود آورده، نیازمند همدلی و همکاری تنگاتنگ بین همه دستگاهها بویژه دستگاه های قضایی و اجرایی استان هستیم که خوشبختانه کارهای بزرگ و اثر گذاری در این زمینه انجام شده است.

 

رئیس شورای قضایی استان زنجان بیان کرد: در سال جهش تولید اقدامات موثر و ارزشمندی بین مجموعه دستگاه قضایی و استانداری درحوزه حمایت از تولید و واحدهای تولیدی در استان انجام شده که خروجی این کارها عدم تعطیلی کارخانجات و ایجاد اشتغال بوده است.

 

استاندار زنجان نیز در این دیدار گفت: اگر در استان اقدامات خوبی آنهم در شرایط سخت کرونایی انجام شده، مرهون کمک ها و حمایت های همه جانبه دستگاه قضایی استان بوده است.

 

وی با تقدیر از پیگیریها و اقدامات بسیار ارزشمند دستگاه قضایی در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی خصوصا مشکلات بانکی آنها ادامه داد: ورود و پیگیریهای ارزشمند دستگاه قضایی به عرصه های مختلف استان نتایج وخروجی بسیار خوبی بهمراه داشته است.

کد خبر 965458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha