۱۲ طرح عمران‌ و آبادانی در کشکوییه به بهره برداری رسید

۱۲ طرح عمران‌ و آبادانی با ارزش‌ بیش از ۶۵‌ میلیارد ریال در کشکوئیه رفسنجان با حضور مسئولین به بهره‌ برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان علی‌ ملاشفیعی پنجشنبه  (۶ شهریور) در حاشیه این آئین گفت: ۳ طرح آسفالت، جدول گذاری‌ و سنگ فرش‌ معابر در روستاهای شریف آباد، بهجت آباد و احمد آباد دئفه‌ از توابع کشکوئیه با اعتبار جمعاً ۱۴.۶ میلیارد ریال از محل دهیاری ها  اجرا شده است‌.

 

بخشدار کشکوئیه با اشاره به اینکه همچنین طرح زیرسازی و  جدول گذاری خیابان مصطفی خمینی و پارک خاتم‌ الانبیاء شهر کشکوییه با اعتبار ۱۱.۵ میلیارد از محل اعتبارات شهرداری کشکوئیه به بهره برداری رسید؛ تصریح کرد: ۲ طرح ورزشی هم شامل سالن ورزشی شهر کشکوئیه و زمین چمن‌ مصنوعی روستای‌ حسین آباد کشکوئیه با اعتبار جمعاً ۷ میلیارد ریال از محل منابع مس سرچشمه، بخش خصوصی و دهیاری اجرا شده که امروز افتتاح شدند.

 

 

وی ادامه داد: همچنین تقویت آنتن‌ دهی تلفن همراه‌ اول با اعتبار ۵ میلیارد ریال، رفع افت‌ ولتاژ به میزان ۶۵۰‌ میلیون‌ تومان، یک گلخانه با هزینه کرد یک میلیارد ریال و اجرای کابل نوری در روستایی دره کردی با صرف هزینه ۱۵ میلیارد ریال از دیگر طرح های اجرا شده در کشکوئیه بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

ملاشفیعی بیان کرد: اجرای خط لوله‌ گازرسانی‌ به طول ۷‌ کیلومتر و اعتبار بیش‌ از ۲ میلیارد ریال در مسجد صاحب‌ الزمان و  ۴ مرغداری کشکوئیه از دیگر طرح‌ ها بود که توسط اداره گاز اجرا شده است.

 

 

بخشدار کشکوییه‌ آخرین‌ طرح را اصلاح شبکه آب برای‌ اهالی روستای‌ حوم‌ الدین عنوان‌ و خاطرنشان کرد: این طرح با اعتبار ۳.۸ میلیارد ریال از سوی‌ اداره آب و فاضلاب اجرا شده که به بهره‌ برداری رسید.

کد خبر 965487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha