بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

مسئول اوقاف و امور خیریه شهرستان بستک با اشاره به اجرای طرح شمیم حسینی در شهرستان، گفت: توزیع بیش از۱۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفات، خیران به نیازمندان بستکی انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بستک، حجت الاسلام «علی اکبری» در آیین معنوی کمک مؤمنانه در دهه نخست محرم اظهار کرد: با کمک خیران و از محل موقوفات در بستک تهیه و توزیع بیش از 100 بسته کمک مومنانه که ارزش ریالی هر بسته 200 هزار تومن بود انجام شد.

 

وی ادامه داد: این بسته های معیشتی به صورت آبرومندانه به دست اقشار آسیب‌دیده در ایام کرونا و نیازمندان در شهرستان توزیع شد.

 

حجت الاسلام اکبری گفت: با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی برنامه‌ریزی دقیقی در خصوص طبخ غذا و توزیع کمک‌های مومنانه انجام شود تا برابر شیوه‌نامه‌های بهداشتی این بسته‌ها به مردم تقدیم شود.

 

مسئول اوقاف و امور خیریه شهرستان بستک خاطرنشان کرد: توزیع این بسته ها به عنوان حرکتی نمادین نشان می‌دهد که نشانگر ایثار و از خودگذشتی خیران و واقفینی است که در طول سال‌ها با ما همکاری داشتند.

 

اکبری به فرمایش مقام رهبری در بحث اجرای کمک‌های مومنانه اشاره کرد و گفت: انجام این کار برای ما یک سنت حسنه است، لازم است در طول سال به‌فکر نیازمندان، محرومان و مستمندان باشیم.

کد خبر 965556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha