آب پایدار محله عشایری خواجه منجیکوه نهبندان تامین شد

بیکی گفت: آب پایدار محلات عشایری خواجه منجیکوه و چاه زرد نهبندان با اعتبار هفت و نیم میلیارد تومان تامین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،«مجید بیکی» امروز (6 شهریور) در مراسم افتتاح فاز یک پروژه آبرسانی به محلات عشایری خواجه منجیکوه و چاه زرد نهبندان، اظهار کرد: در آستانه سفر تاریخی مقام معظم رهبری (هفت شهریور ماه 1378) 224 پروژه افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد، که بیش از 400 میلیارد تومان برای این پروژه ها هزینه شده است.

 

فرماندار نهبندان با اشاره به نهضت گاز رسانی به شهرستان نهبندان گفت: گاز رسانی به 15 روستا و چهار واحد صنعتی انجام شده است و کلنگ گاز رسانی به 133 روستا هم بر زمین زده خواهد شد.

 

وی از نگاه ویژه استاندار خراسان جنوبی به شهرستان کم برخوردار و مرزی نهبندان قدردانی کرد و افزود: فاز یک پروژه آبرسانی پایدار خواجه منجیکوه نهبندان در منطقه عشایری برای ماندگاری جمعیت به بهره برداری می رسد.

 

وی با بیان اینکه کلنگ آبرسانی به محلات عشایری نهبندان اسفندماه سال گذشته بر زمین زده شد، گفت: این پروژه با اعتبار هفت و نیم میلیارد تومان کمتر از یک شش ماه در حال بهره برداری است و عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه هم با تزریق 9 میلیارد تومان آغاز شده است.

 

فرماندار نهبندان بیان کرد: بیش از 900 نفر از پروژه آبرسانی به محله عشایری خواجه منجیکوه نهبندان بهره مند خواهند شد و در طرح کامل این پروژه آبرسانی به 39 محله عشایری در دستور کار است که با اجرای این پروژه تعداد جمعیت بهره مند 4 هزار نفر است.

 

کد خبر 965593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha