۹۶ درصد هیئت‌های مذهبی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند

آیت الله شعبانی گفت: بر اساس بررسی‌ها ۹۶ درصد هیئت‌های مذهبی پروتکل‌ها را رعایت کردند و امیدواریم مردم نیز توجه بیشتری به این مسائل داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت الله حبیب شعبانی ضمن گرامیداشت هفته دولت،‌گفت: در طی این یک هفته شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی هستیم که باید توجه بسیاری به این مسئله شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص فرصت باقی مانده دولت در طی فرصت سه دور 100 روزه، افزود: اگر حرکت جهادی و مدیریت اقتصادی صورت گیرد فرصت خوبی برای حل مشکلات خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: مسئولی که از بیت المال حقوق می‌گیرد باید تا روز آخر به مردم خدمت کند، گفت: در برابر حقوقی که در یافت می کنیم مسئول هستیم و بنابراین باید فرصت باقیمانده را جدی گرفت و کارها را به نحو مطلوب انجام داد و به وظایف عمل کرد.

 

وی همچنین در خصوص فرمایشات دیگر رهبری مبنی بر واردات بی رویه و خام فروشی، ابراز داشت: در استان همدان ظرفیت‌های وجود دارد که نباید آنها را نادیده گرفت به طوری که گشنیز نهاوند در حالی سهم عمده‌ای از تولید در کشور را شامل می‌شود که ارزش افزوده ندارد و به صورت خام به کشورهای آسیای شرقی ارسال می‌شود و پس از فرآوری چند برابر قیمت به ایران باز می‌گردد.

 

آیت الله شعبانی با اشاره به مدیریت فضای مجازی، گفت: امروز بسیاری از آسیب‌های خانوادگی به دلیل فضای مجازی رها شده است و آمارها گویای این واقعیت است و ما مخالف فضای مجازی، تکنولوژی و تمدن نیستیم بلکه با هرج و مرج و فساد و فحشاء مخالفیم به طوری که نباید محیط فساد را باز کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به برگزاری پروتکل های بهداشتی توسط هئیت مذهبی، تصریح کرد: باید در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی نیز به پروتکل‌ها توجه بیشتری صورت گیرد.

 

امام جمعه همدان تاکید کرد: بر اساس بررسی‌ها ۹۶ درصد هیئت‌های مذهبی پروتکل‌ها را رعایت کردند و امیدواریم مردم نیز توجه بیشتری به این مسائل داشته باشند.

کد خبر 965791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha