کلید اصلی حل مشکلات کشور تولید داخلی  است

حجت الاسلام رئیسی گفت: کلید اصلی حل مشکلات کشور تولید داخلی است و کلیه مسئولین باید موانع تولید را برطرف کرده و با قاچاق و واردات بی رویه مبارزه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۷ شهریور حجت الاسلام «رئیسی» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، با اشاره به دیدار رهبری با هیئت دولت، گفت: رهبری فرمودند؛ هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین خدمات دولت و زمان خوبی برای نقد دولت است، سال آخر دولت فرصت مناسبی برای دولت است تا خدمت بیشتری به ملت و کشور کند.

امام جمعه موقت رودبار جنوب خاطرنشان کرد: کلید اصلی حل مشکلات کشور تولید داخلی است و کلیه مسئولین باید موانع تولید را برطرف کرده و با قاچاق و واردات بی رویه مبارزه کنند.

وی بیان کرد: مسئولین ما باید همچون شهیدان باهنر و رجایی شبیه مردم باشند و برای خدا کار کرده و از چهره سازی پرهیز کنند.

حجت الاسلام رئیسی با توجه به هفته دولت، به مشکلات شهرستان رودبار جنوب اشاره کرد و افزود: از مسئولین دولتی درخواست داریم که از همین حالا به فکر حل مشکلات کشاورزان و فروش محصولات کشاورزی رودبار جنوب باشند.

خطیب موقت جمعه رودبار جنوب عنوان کرد: امام صادق علیه السلام فرمود؛ هر گاه کسی در نزد دیگری، امام حسین علیه السلام را یاد کند و وی به اندازه بال مگسی اشک بریزد خدا گناهان او را می بخشد پس باید قدر نعمت عزادرای برای آن حضرت را بدانیم.

وی ادامه داد: قبل از شهادت امام حسین علیه السلام ملائکه و انبیا برای آن حضرت گریه و زاری کردند

حجت الاسلام رئیسی ابراز کرد: امام حسین علیه السلام همچون حضرت یحیی علیه السلام به دلیل نهی از منکر سرش از بدن جدا شد و در راه خدا به شهادت رسید.

امام جمعه موقت رودبار جنوب اظهار کرد: قرار بود جنگ در کربلا و در روز تاسوعا شروع شود اما امام حسین علیه السلام یک روز را برای عبادت و مناجات با خدا مهلت گرفتند، انسان اگر اهل خدا باشد در هر شرایطی مناجات با خدا را رها نمی کند.

وی خاطرنشان کرد: درس عاشورا، درس ایثار و از خود گذشتگی برای ما است، امام حسین علیه السلام برای خدا از همه چیز خود گذشت و تا آخرین قطره خون برای خدا صبر کرد.

حجت الاسلام رئیسی در خاتمه بیان کرد: اصحاب امام حسین علیه السلام اهل استقامت بودند و تا آخر پای عهد با ولی خدا ماندند و بهشت برین نصیب آنها شد.

کد خبر 965795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha