عزاداران حسینی بیش از دیگران پایبند نظرات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر ضرورت توجه هیئت های مذهبی به رعایت نظرات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، گفت: آنچه که مشاهده شد این بود که عزاداران حسینی بیش از دیگران پایبند نظرات ستاد ملی کرونا هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین « سید احمد رضا شاهرخی» در حاشیه مراسم عزاداری حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: به حمد الله همانطور که توصیه مقام معظم رهبری بود و هست، رعایت اصول بهداشتی مورد نظر ستاد ملی مقابله با بحران کرونا مورد توجه عزادان حسینی و هیئت های عزاداری قرار گرفته است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تقدیر از برگزاری پرشور عزاداری حسینی، بیان کرد:  آنچه در هیئت های مذهبی مشاهده شد برگزاری مراسم عزاداری حسینی با رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و اصول نظافتی و بهداشتی بود.

 

وی ادامه داد: بنا بر آنچه که در هیئت های مذهبی مشاهده کردیم مشخص بود که عزاداران حسینی و مومنین بیش از دیگران نسبت به اصول ستاد ملی کرونا پاینند هستند.

 

حجت الاسلام شاهرخی افزود: تقاضا می شود در مراسم های ویژه ماه های محرم و صفر برنامه ستاد ملی کرونا و ستاد استانی رعایت شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستات با تاکید به اینکه تقویت امت اسلامی واجب است، افزود:  باید توجه داشت که شیوع  گسترش ویروس کرونا امت اسلامی را تضعیف می کند و مقابله با هرآنچه که باعث تضعیف امت  اسلامی می شود ضروری است.

 

حجت الاسلام شاهرخی اظهار کرد: تضعیف جامعه اسلامی یک امر حرام است چرا که دشمنان به دنبال همین تضعیف جامعه هستند.

 

کد خبر 966109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha