توزیع سه هزار پرس غذای گرم و پنج هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه تبلیغی «عمار منصوریه» شیراز

حجت الاسلام حدائق گفت: قرارگاه تبلیغی «عمار منصوریه» در ایام محرم به سه هزار پرس غذای گرم و در بحران کرونا پنج هزار بسته معیشتی میان نیازمندان اقدام کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حمیدرضا حدائق»، امروز (یکشنبه 9 شهریور) در مراسم توزیع سه هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان در شیراز، در جمع خبرنگاران گفت: توزیع سه هزار  پرس غذای گرم میان نیازمندان به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله (ع) در شهرهای شیراز و خفر به انجام رسید.

مسئول قرارگاه تبلیغی «عمار منصوریه» افزود: ماه محرم، فرصت خوبی برای پیروی از سیره ائمه معصومین (ع) به شمار می رود و اطعام نیازمندان یکی از تاکیدات این بزرگواران است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس، قرارگاه تبلیغی «عمار منصوریه» به طبخ و توزیع سه هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان اقدام کرده است.

حجت‌الاسلام حدائق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات مبلغان قرارگاه تبلیغی «عمار» بیان کرد: از سال 93، گروه فرهنگی، تبلیغی و جهادی عمار به عنوان مسئول مدرسه «منصوریه» شیراز به راه اندازی کانون‌های فرهنگی در مساجد، توجه ویژه ای داشته اند.

وی ادامه داد: با ایجاد این کانون ها، فرصت مطلوبی برای جذب نوجوانان و تقویت اقدامات فرهنگی ایجاد شده است و مبلغان قرارگاه تبلیغی «عمار» نیز در روستاها و مناطق محروم، علاوه بر انجام امور مذهبی و فرهنگی به فعالیت‌های جهادی همچون تعمیر مساجد و خانه ها پرداخته اند.

مسئول قرارگاه تبلیغی «عمار منصوریه» با ذکر فعالیت این مبلغان در بحران کرونا گفت: مشارکت در کمک مومنانه و توزیع پنج هزار بسته معیشتی میان نیازمندان با کمک خیران، ضدعفونی معابر و مساجد، اهدای ۴۵۰ میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند، توزیع نان، طبخ غذای گرم و ... از جمله این اقدامات است.

کد خبر 966133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha