برگزاری ۸۰۰ ویژه برنامه محرم در شهرستان دهلران

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهلران گفت: از ابتدای ماه محرم تا کنون بیش از ۸۰۰ ویژه برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح این شهرستان برگزار شده است.

 حجت‌الاسلام « عبدالعلی چراغچی» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در  دهلران با بیان این مطلب، اظهار کرد: امسال مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش علی رغم  شیوع ویروس کرونا با شکوه خاصی  با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان دهلران برگزار شد.

 

وی  تصریح کرد:برگزاری جلسات هماهنگی با مسئولین استانی و شهرستانی، اعضای ستاد مبارزه با کرونا، نیروی نظامی و انتظامی، تشکل های تخصصی  شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان برای بررسی نقاط ضعف و قوت مراسمات به صورت مستمر در دستورکار این اداره قرار داشت.      

 

چراغچی افزود: ایجاد فضای مناسب ارتباطی با هیئات مذهبی از طریق فضای مجازی، هماهنگی و انسجام با فعالان رسانه ای به ویژه خبرنگاران برای پوشش مراسمات محرم در شهرستان به صورت قابل قبولی صورت گرفت.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهلران گفت: امسال  60هیئت مذهبی فعال در شهرستان مراسمات محرم را با رعایت کلیه مقررات بهداشتی و استفاده از ماسک و ... برگزار کردند و مردم هم با رعایت فاصله اجتماعی در مراسمات شرکت کردند.

 

چراغچی خاطرنشان کرد: برابر هماهنگی های انجام شده امسال  تمام مراسمات با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز و خارج از مساجد و حسینیه ها در سطح شهرستان انجام شد.

 

کد خبر 966251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha