توزیع  ۶۵۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان نکایی

بریمانی از توزیع ۶۵۰ پرس غذای گرم همزمان با فرا رسیدن ماه محرم به همت خیران و کمیته امداد نکا در بین نیازمندان خبر داد.

«حسین بریمانی ورندی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اجرای طرح همدلی و مواسات با رعایت پروتکل بهداشتی 650 پرس غذای گرم در بین نیازمندان نکایی توزیع شد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا افزود : همزمان با عاشورای حسینی تلاش برای توزیع غذای گرم در بین نیازمندان در دستور کار کمیته امداد نکا و خیران قرار گرفت  و 650پرس غذای گرم در بین نیازمندان روستاهای للرد، چاله پل و کوره های آجرپزی نکا توزیع شد.

وی اظهار کرد: با توجه به گسترش شیوع بیماری منحوس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از تجمعات، برنامه پخت غذای گرم و توزیع بین اهالی محل و اقشار کم درآمد، توزیع غذای گرم درقالب طرح همدلی و مواسات اجرا شد.

 

بریمانی گفت: با تلاش انجام شده و با کمک خیران و نیکوکاران طبخ غذای گرم برای توزیع بین خانوارهای کمیته امداد و نیازمندان در رمضان امسال اجرایی شد.

رئیس کمیته امداد نکا افزود: در طول ماه رمضان امسال حدود 5 هزار پرس غذای گرم در بین افراد تحت پوشش نکا توزیع شد.

 

وی تصریح کرد: طرح‌ها و برنامه‌های کمیته امداد با مشارکت خیران و مردم انجام می‌شود و تلاش داریم تا همه با هم برای رفع مشکلات تلاش کرده و با کمک هم در این روزهایی که بسیاری از مردم با مشکلات مختلفی روبرو هستند؛ کمک کار هم باشیم.

کد خبر 966339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha